بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تروو چالوبا درخشید و باز هم در لیست فروش چلسی قرار گرفت!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۵

طرفداری | چلسی همچنان تروو چالوبا را در لیست فروش خود نگه داشته است. آن‌ها از درخشش این بازیکن و افزایش قیمت او خوشحال هستند. 

به گزارش مت لاو از تلگراف؛ چلسی پس از درخشش تروو چالوبا خود را برای دریافت پیشنهادات جدید برای فروش وی آماده می‌کند. چالوبا که تابستان گذشته با قیمتی ۲۵ میلیون پوندی در لیست فروش قرار گرفته بود، از سوی تاتنهام، بایرن مونیخ و ناتینگهام فارست مورد توجه قرار گرفت. با این حال، او تمایلی به حضور در تیمی که در رقابت‌های اروپایی فصل آینده حضور نداشته باشد، نشان نداده است. انتقال به بایرن مونیخ در اواخر تابستان گذشته منتفی شد و باواریایی‌ها از آن زمان اریک دایر را به خدمت گرفته‌اند. تاتنهام نیز همچنان به دنبال جذب یک مدافع میانی جدید است.

در استمفوردبریج، تروو چالوبا 25 میلیون پوند ارزش‌گذاری می‌شود. چلسی با فروش مدافع جوان خود می‌تواند از خطر قوانین سود و پایداری مالی رهایی باید. چالوبا در ابتدای فصل به دلیل مصدومیت، تا ماه فوریه حتی یک بازی برای تیم اصلی انجام نداد. اما از آن زمان به بعد عملکرد بسیار خوبی به جا گذاشت. چلسی در هیچ یک از بازی‌هایی که او در ترکیب اصلی حضور داشت، در لیگ شکست نخورده است. او در هر پنج بازی پایانی آبی‌ها که با پیروزی همراه بود و منجر به کسب سهمیه اروپایی برای فصل آینده شد، به میدان رفت و در مقابل تاتنهام در استمفوربریج نیز موفق به گلزنی شد

 

 

 

 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *