بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش معنادار اسطوره پرسپولیس به دیدار مقابل شمس آذر قزوین

محمود شافعی : بازی با شمس آذر قزوین برای پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ | ۸:۵۵
محمود شافعی : بازی با شمس آذر برای پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس گفت : بازی با شمس آذر بسیار سخت خواهد بود و به نظر من یک دیدار کاملاً تاکتیکی و فنی را شاهد باشیم پرسپولیس دیگر نباید اشتباهات دیدار با استقلال خوزستان را تکرار کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمود شافعی پیشکسوت پرسپولیس درباره پیروزی دراماتیک پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر، اظهار داشت:

تیم فوتبال استقلال خوزستان ابتدا انتحاری بازی کرد و شیرازه پرسپولیس را به طور کلی از بین برد. تفکرات اوسمار باعث شد که در این مسابقه یک کامبک زیبا زده شود و صدر جدول در دستان سرخپوشان قرار بگیرد.

وی ادامه داد:

با اتفاقاتی که در نیمه اول رخ داد کاملاً از شرایط تیم عصبی شدم و امید خودم را از دست دادم، اما با آغاز نیمه دوم وقتی شرایط و عملکرد بازیکنان را دیدم امیدوار شدم و به این یقین رسیدم که آن‌ها می‌توانند بازی را برگردانند. زدن ۴ گل در آن شرایط فقط از پس بازیکنانی برمی‌آمد که انگیزه مضاعفی داشته باشند. وحید امیری و امید عالیشاه در این مسابقه تأثیر زیادی را روی پیروزی سرخپوشان گذاشتند. تجربه بازیکنان در این مسابقه حکمفرما بود و باعث شد که پرسپولیس در حضور تماشاگران به خاک ن‍َشیند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد بازیکنان، تصریح کرد:

نیمه مربیان برای اوسمار چالش برانگیز بود و باعث شد که او تفکرات خودش را با همکاری کادر فنی قدرتمندی که در اختیار دارد در زمین پیاده کند و با همت بازیکنان یک پیروزی دلچسب را به دست بیاورند. به نظر من تیم در شرایط خوبی به سر می‌برد و انگیزه و روحیه‌ای که اکنون در اردوی سرخپوشان وجود دارد دلیلی می‌شود که ما امیدوار باشیم تا ۲ بازی آینده که در نوع خود بسیار سخت هستند را با موفقیت پشت سر بگذارند.

شافعی با بیان اینکه بازی با شمس آذر یک دیدار تاکتیکی و جذاب خواهد بود، عنوان کرد:

پرسپولیس در بهترین زمان از لحاظ تاکتیکی به هماهنگی رسید و نشان دادند که شکست مقابل آلومینیوم تنها یک سوء تفاهم بود. هواداران یار دوازدهم تیم بودند و به آن‌ها حق می‌دهم که در نیمه نخست با آن شرایط از تیم دلخور باشند، اما ماندند و تیم را حمایت کردند و ثمره‌اش یک پیروزی جذاب شد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس افزود:

بازی با شمس آذر بسیار سخت خواهد بود و به نظر من یک دیدار کاملاً تاکتیکی و فنی را شاهد باشیم. پرسپولیس دیگر نباید اشتباهات دیدار با استقلال خوزستان را تکرار کنند چرا که در قزوین و در خانه حریف ما قطعاً می‌توانیم به صلابت دیدار با استقلال خوزستان عمل کنیم. به نوع بازی شاگردان اوسمار اعتقاد دارم و به نظرم آن‌ها دیگر صدر را از دست نمی‌دهند.

شافعی در پایان با بیان اینکه عملکرد استقلال مقابل نساجی کاملاً غیرحرفه‌ای و بچگانه بود، خاطرنشان کرد:

استقلالی‌ها در بازی مقابل نساجی نتیجه دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان را دنبال می‌کردند که حرفه‌ای‌گری به دور بود. آن‌ها نوع عملکردشان را نسبت به بازی ما تنظیم کردند و فکر کردند که با یک تساوی هم می‌توانند اختلافشان را بیشتر کنند که از تفکرات آماتوری استقلالی‌ها سرچشمه می‌گیرد. قهرمانی اکنون در دستان پرسپولیس است و از آن سو گل‌گهر مقابل استقلال برای گرفتن امتیاز به تهران خواهد آمد. آن‌ها با حاشیه‌ و بیان اینکه که نخواستند ما قهرمان شویم بهانه‌جویی می‌کنند. خیلی از پیشکسوتان استقلال به عملکرد نکونام انتقاد کردند و نشان می‌دهد اصل موضوع از چه قرار است. امیدوارم در نهایت با کسب قهرمانی دل هواداران پرسپولیس شاد شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *