بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مانوئل نویر: من و توماس مولر هیچ درخواستی برای حفظ توخل نداشتیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۲

طرفداری | در مقطعی که گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال ماندن توماس توخل در بایرن مونیخ به اوج خود رسیده بود، شایعه‌ای منتشر شد که برخی بازیکنان کلیدی رختکن از جمله مانوئل نویر و توماس مولر از مدیران باشگاه خواسته‌اند توخل را نگه دارند.

با این حال مانوئل نویر کاپیتان باواریایی‌ها پس از آخرین بازی فصل بایرن مونیخ مقابل هوفنهایم که 4-2 شکست خوردند، در مصاحبه با بیلد این اخبار را نادرست دانسته و اعلام کرد نه او و نه توماس مولر چنین کاری را انجام نداده‌اند. نویر در پاسخ به این پرسش که آیا او و مولر برای حفظ توماس توخل با مدیران باشگاه صحبت کرده بودند، گفت:

نه؛ شما نمی‌توانید چنین چیزی را بگویید و این اخبار نادرست هستند. من و توماس چنین کاری نکرده‌ایم. البته من از نحوه کار توخل بسیار راضی هستم و فکر می‌کردم می‌توانست ادامه دهد اما چنین چیزی بر عهده ما که بخواهیم برای (حفظ) توخل و کادرش چیزی بگوییم، نیست. من فقط می‌توانم بگویم آن‌ها همه توان‌شان را برای آماده کردن تیم پیش از بازی‌ها به کار گرفتند.

همچنین توماس مولر در مصاحبه‌ای پس از بازی در این‌باره صحبت کرده است. او نیز در پاسخ به این پرسش که آیا یکی از بازیکنانی بوده که برای حفظ توخل با مدیران باشگاه صحبت کرده، گفت:

من نمی‌توانم تأیید کنم با مدیران باشگاه صحبت کرده‌ام. هر چند اکنون نیاز به صحبت در این‌باره نداریم و بلکه باید به آینده نگاه کنیم.  بیش‌تر بخوانید: معمای نیمکت بایرن مونیخ؛ هانسی فلیک نمی‌آید، رختکن حامی توماس توخل

بنابراین ادعای فلوریان پلتنبرگ خبرنگار اسکای آلمان که چند روز پیش اعلام کرده بوده برخی بازیکنان رختکن از جمله مولر و نویر در حمایت از توخل به اطلاع مدیران بایرن رسانده‌اند که خواستار ماندن این مربی هستند، حقیقت نداشته است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *