بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژاوی: اخراج از بارسلونا؟ خیلی هیجان‌زده هستم تا با افتخار برای بهترین باشگاه دنیا کار ‌کنم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲:۱۳

طرفداری | بارسلونا در دیداری مقابل آلمریای قعرنشین که سقوطش از چند هفته قبل قطعی شده بود به پیروزی رسید تا در یک قدمی حضور در سوپرکاپ قرار داشته باشد.

دو تیم آلمریا و بارسلونا در دیداری از چارچوب هفته سی و ششم مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در پایان بارسلونا با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید. بارسا حالا با این پیروزی و کسب 79 امتیاز در یک قدمی حضور در سوپرکاپ قرار دارند. ژاوی سرمربی بارسلونا پس از برد تیمش در نشست خبری پس از مسابقه حضور یافت تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد. سوالاتی که بیشتر حول محور شایعاتی مبنی بر اخراج او می‌چرخید.

  • آلمریا 0-2 بارسلونا؛ سوپرکاپ، تنها دلخوشی فصل کابوس‌ها

بازی مقابل آلمریا

آنها موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتند، ما به اندازه کافی خوب نبودیم. بازی را تحت تسلط داشتیم، اما باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم. در طول بازی اذیت شدیم قدرت لازم را نداشتیم و باید در نیمه اول گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم.

فرمین لوپز

می‌توانم ببینم که فرمین آماده و به اندازه کافی بالغ است که رقابت کند. فکر می‌کنم می‌تواند چندین سال اینجا باشد. به ما گفته شده بود که دوران قرضی فرمین بسیار خوب بوده است. من او را چند سالی است که دوست دارم. وقتی او را در پیش فصل امتحان کردیم، نشان داد که آماده رقابت است.

صحبت‌های شما در روز گذشته

همه حرفی که دیروز زدم این بود که وضعیت اقتصادی ما بهترین نیست. ما در حال تلاش هستیم تا بازیکنانی که نیاز باشگاه است را جذب کنیم. سعی می‌کنیم امیدوار باشیم و فصل آینده عناوین قهرمانی را کسب کنیم. باشگاه بعد از صحبت‌های دیروز چیزی به من نگفته است. رابطه تغییر نکرده است. دیروز فقط گفتم آنچه را که فکر می‌کنم.

برای فصل بعد هیجان‌زده هستم

من برای فصل آینده بسیار هیجان‌زده هستم. من آماده شروع پیش فصل هستم. ما با دکو در حال برنامه‌ریزی برای تیم هستیم. من در مورد آینده‌ام در فصل بعد آرام هستم و این همان چیزی است که به دکو و لاپورتا گفتم.

100% در بارسلونا می‌مانی؟

کاملا. افتخار بزرگی است که برای بهترین باشگاه جهان کار می‌کنم و می‌خواهیم عناوین قهرمانی را کسب کنیم. هیچ کس در اطرافیان من به من نگفته است که ترک باشگاه بهترین گزینه است. همه کارکنان من برای فصل آینده بسیار هیجان‌زده هستند. ما می‌خواهیم سوپرکاپ را بازی کنیم، می‌خواهیم فصل آینده برای عناوین قهرمانی بجنگیم. ما می‌خواهیم دوباره عناوین قهرمانی را کسب کنیم.

فضای اطراف باشگاه همیشه به این شکل است

من سروصدای اطراف را درک می‌کنم. فضای اطراف باشگاه همیشه به این شکل است. اما نه، من آرام هستم و آماده شروع فصل بعد هستم. من گفتم که فصل آینده برای عناوین قهرمانی رقابت خواهیم کرد، اما باید درک کنیم که این وضعیت آسان نیست.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *