بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رکورد دروازه بان پرسپولیس پشت کامبک درخشان گم شد/ تیمی که ۵ بار به بیرانوند ضربه زد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۱

از همان روزی که علیرضا بیرانوند با پیراهن نفت تهران در فوتبال ایران چهره شد و بلافاصله ظرف مدت کوتاهی به تیم ملی هم رسید، تا امروز او صاحب رکوردهای زیادی در سطح باشگاهی و ملی شده است. حتی رکورد پرتاب دست او در کتاب رکوردهای گینس هم به ثبت رسیده و توانایی‌های مختلف این سنگربان لرستانی بر کسی پوشیده نیست.

در تمام این سال‌ها، یعنی از ۲۰۱۵ میلادی که بیرانوند به عنوان گلر سوم همراه تیم ملی به جام ملت‌های آسیا رفت تا امروز که او تجربه دو جام جهانی و چندین قهرمانی با پرسپولیس را دارد، کمتر به یاد می‌آوریم که او در یک مسابقه سه گل خورده باشد. اما ظرف همین یک سال که بیرانوند تجربه بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی و پرسپولیس را به عنوان یک بزرگتر با تجربه به دست آورد، او در دو عرصه ملی و باشگاهی دو تجربه سه گله را پشت سر گذاشته است. در جام ملتهای سال قبل از قطر سه گل خورد و این جمعه از استقلال خوزستان!

البته این رکورد، تنها رکورد منفی برای بیرانوند نیست. بیرو از استقلال خوزستان تنها در یک نیمه، آن هم نیمه اول، سه گل خورد! هر چند اینجا قصد بحث فنی در مورد تقصیر گلر در گل‌های استقلال خوزستان را نداریم و صرفاً بحث آماری و عدد و رقم است. موضوع جالب‌تر می‌شود وقتی که بدانیم در دور رفت نیز بازی با استقلال خوزستان اولین مسابقه‌ای بود که بیرانوند از یک تیم دو گل می‌خورد! به عبارت دیگر او رفت و برگشت از تیم آبی‌پوش اهواز ۵ گل دریافت کرد که این یکی هم رکوردی تاریخی برای بیرانوند است.

در فوتبال ایران و لیگ برتر طی این یک دهه کمتر سراغ داریم تیمی داخلی ۵ بار دروازه بیرانوند را باز کرده باشد!

بیشتر بخوانید: کامبک معجزه آسای ستاره های پرسپولیس؛ ۲ بازیکنی که قسر در رفتند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *