بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

کامبک معجزه آسای ستاره های پرسپولیس؛ ۲ بازیکنی که قسر در رفتند!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۳

پرسپولیس در یک شب رویایی و فراموش نشدنی موفق شد با یک کامبک دیدنی ۴ بر ۳ استقلال خوزستان را مغلوب کند و با توجه توقف استقلال مقابل نساجی به صدر جدول برسد. نیمه اول این بازی یکی از ضعیف ترین نمایش های پرسپولیس را در چند سال اخیر دیدیم و میهمان انتهای جدولی موفق شد ۳ بار دروازه پرسپولیس را باز کند. ۳ گلی که با اشتباهات وحشتناک خط دفاعی پرسپولیس به ثمر رسید و مدافعان این تیم در نیمه نخست اصلا روز خوبی نداشتند.

اشتباهات وحشتناک کنعانی زادگان، اسماعیلی فر و فرشاد فرجی باعث شد تا پرسپولیس برای اولین بار در این فصل ۳ گل دریافت کند. اشتباهاتی که باعث شد تا هواداران پرسپولیس به شدت نسبت به این بازیکنان معترض شوند و حتی در بین دو نیمه اوسمار فرجی را از بازی بیرون کشید تا علی نعمتی به جای او در قلب خط دفاع قرار بگیرد.

در نیمه دوم کلا شاهد بازی متفاوتی از سوی پرسپولیس بودیم و تیم متحول شده اوسمار در نیمه دوم توانست در ۲۰ دقیقه کامبک بزند و بازی ۳ بر صفر باخته را با برد ۴ بر ۳ عوض کند. نکته جالب ماجرا اینجاست که دو بازیکنی که در نیمه اول روی گل های خورده پرسپولیس مقصر بودند و نمایش خوبی نداشتند، در نیمه دوم عملکرد فوق العاده ای داشتند و باعث برتری تیمشان شدند.

کنعانی زادگان که بهترین بازیکن پرسپولیس در نیمه دوم شد، ابتدا گل اول پرسپولیس را از روی نقطه پنالتی زد. پاس گل دوم را به زیبایی هرچه تمام تر به دانیال اسماعیلی فر داد و گل چهارم پرسپولیس هم روی ریباند شوت کنعانی زادگان به ثمر رسید. دانیال اسماعیلی فر هم در این بازی یک گل زد و روی گل چهارم پرسپولیس هم کاملا تاثیرگذار بود. این دو ستاره پرسپولیس درحالی عملکرد فوق العاده ای در نیمه دوم بازی با استقلال خوزستان داشتند که اگر پرسپولیس کامبک نمی زد و این بازی را نمی برد، قطعا در کنار فرجی  مقصران اصلی از دست دادن امتیاز مقابل استقلال خوزستان لقب می گرفتند و به شدت مورد هجمه قرار می گرفتند.

در واقع در نیمه دوم بازی جذاب ترین بازی هفته بیشت و هشتم لیگ برتر هم پرسپولیس کامبک زد و هم دو ستاره این تیم یعنی کنعانی زادگان و اسماعیلی فر…

بیشتر بخوانید: بهترین‌های هفته ۲۸ لیگ برتر؛ به رنگ سرخ/ مدافعی که در ۱۵ دقیقه همه کارهای یک مهاجم را انجام داد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *