بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طعنه سنگین هنرپیشه پرسپولیسی به استقلالی‌ها؛ ما فینال آسیا را دیدیم اما شما… +ویدیو

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۰۵

بهرنگ علوی بازیگر ۴۴ ساله اهل تهران که در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف سینمایی و تلویزیونی مقابل دوربین کارگردانان مختلف قرار گرفته به تازگی با شرکت در برنامه «اسکار» مهران مدیری بار دیگر برای طرفداران تیم استقلال کری خواند.

در بخشی از این مسابقه که در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود از بهرنگ علوی سوال شد اگر ۲۲ سال بعد همراه با پسرش به استادیوم برود و فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور پرسپولیس را نگاه کند، بعد از شکست پرسپولیس در آن مسابقه خیالی چه صحبتی با فرزندش خواهد کرد. علوی نیز از این فرصت استفاده کرده و بار دیگر کری سنگینی برای طرفداران استقلال خواند.

یادآور می شود که این بازیگر پیش از این نیز بارها در برنامه های زنده یا ضبط شده تلویزیونی از پرسپولیسی بودنش دفاع کرده و همیشه حرفی برای گفتن درباره کری خوانی با استقلالی ها داشته است.

بهرنگ علوی در پاسخ به این پرسش با اشاره غیرمستقیم به اولین دوره قهرمانی استقلال در جام باشگاه‌های آسیا در سال‌هایی که پخش زنده تلویزیونی وجود نداشت و تصاویر مسابقات با دوربین‌های سیاه و سفید ضبط می‌شد حرف‌هایش را به شکلی طعنه آمیز مطرح کرد و گفت که، به پسرش می گوید باز هم خدارا شکر کن بازی تیم پرسپولیس را از نزدیک دیدی و مردم از گیرنده های تلویزیونی رنگی نگاه کردند. زمانی بوده، آنهایی که ادعا می کنند به فینال آسیا رفتند پخش تلویزیونی سیاه و سفید داشتند و تا نیمه دوم نمی دانستند تیم محبوب شان از چپ به راست توپ می زند یا برعکس!.

پس از بیان این جملات حاضران در استودیوی برنامه اسکار از جمله مهران مدیری و مهران غفوریان همگی به کری بهرنگ علوی می خندند.

در ادامه، ویدیوی این بخش از صحبت‌های بهرنگ علوی را مشاهده می‌کنید؛

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *