بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حالا پرسپولیس صدرنشین است

سرنوشت قهرمانی لیگ برتر حالا در دستان پرسپولیس است

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۰:۴۱
پرسپولیس حالا صدرنشین لیگ برتر است

باشگاه پرسپولیس و تیم رسانه‌ای این باشگاه شب شلوغی را پشت سر گذاشتند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برد شیرین و بازگشت تاریخی پرسپولیس یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این فصل سرخ‌ها را رقم زد. جدا از جذابیت‌های فنی این مسابقه، طبیعی بود که پوشش رسانه‌ای این مسابقه با توجه به ساعت برگزاری آن در روز آخر هفته دشواری‌های خاص خود را داشته باشد.

به هر حال پرسپولیس با این پیروزی بزرگ و لغزش حریف مستقیمش در راه قهرمانی بالاخره صدرنشین شد تا در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل طعم خوش حضور در رتبه اول جدول را بعد از مدت‌ها تجربه کند.

با این وجود نکته جالب اینجاست که رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس هنوز و حتی صبح بعد از آن برد مهم و سرنوشت ساز مقابل استقلال خوزستان هم فرصت نکرده جدول رده‌بندی لیگ برتر را به‌روز کند و کماکان پرسپولیس در این جدول تیم دوم و استقلال صدرنشین است.

به نظر می‌رسد پوشش مسابقه‌ها و اتفاقات بازی با استقلال خوزستان به تیم رسانه‌ای باشگاه فرصت نداده که سراغ جدول بروند و رده بندی تیم‌ها با توجه به اتفاقات رخ داده در هفته بیست و هفتم را آپدیت کنند.

به هر حال پرسپولیس در حال حاضر با 62 امتیاز صدرنشین است و حالا این استقلال است که یک امتیاز کمتر از سرخ‌ها دارد و باید منتظر لغزش اوسمار در دو بازی آینده‌اش باشد که هر کدام دشواری‌های خاص خودش را خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *