بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تمجید پپ گواردیولا از شاگرد سابق؛ از اینکه کمپانی گزینه بایرن مونیخ است، خوشحالم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۵

طرفداری | پس از جست‌وجوهای ناموفق بایرن مونیخ برای یافتن سرمربی جدید و همچنین بی‌نتیجه ماندن مذاکرات با توماس توخل، سران این باشگاه در اقدامی عجیب و غیر منتظره تصمیم گرفتند به سراغ ونسان کمپانی مربی برنلی سقوط کرده به چمپیونشیپ بروند. 

به نقل از بیلد؛ حال پپ گواردیولا سرمربی سابق بایرن مونیخ از شاگرد سابقش در منچسترسیتی بسیار تمجید کرده و اعتقاد دارد ونسان کمپانی می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای باواریایی‌ها باشد. گواردیولا گفته سقوط با برنلی نباید روی نظر افراد نسبت به کمپانی تأثیر بگذارد و او پتانسیل زیادی به عنوان سرمربی دارد. گواردیولا درباره کمپانی و بایرن، گفت:

تاکنون چیزی قطعی نشده اما از اینکه کمپانی گزینه بایرن مونیخ است، خوشحالم. من نظر مثبتی نسبت به ونسان دارم و مهم نیست او با برنلی سقوط کرده است. من کار او، شخصیتش، دانشش از بازی و نحوه برخوردش با رسانه‌ها را بسیار تحسین می‌کنم. من دوست دارم بایرن مونیخ بهترین تصمیم ممکن را بگیرد و آن‌ها شایسته‌اش هستند. من آن باشگاه را دوست دارم و به دلایل بسیار زیادی عاشق بایرن و به خصوص مردم آنجا هستم.

گواردیولا درباره اینکه آیا احتمال دارد کمپانی پس از او، روزی سرمربی منچسترسیتی شود نیز گفت: 

بله؛ این احتمال وجود دارد و ما امیدواریم پس از یک دوره طولانی و موفق در بایرن مونیخ، این اتفاق رخ بدهد 

گفته می‌شود بایرن مونیخ و ونسان کمپانی با یکدیگر به توافق کامل رسیده‌اند و باواریایی‌ها اکنون تنها باید با برنلی بر سر مبلغ غرامت به توافق برسند. مطابق شایعات این مبلغ چیزی در حدود 10 تا 15 میلیون یورو خواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *