بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آپشن مهمی که پرسپولیس برخلاف استقلال دارد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۵۳

تنها ۳ هفته از لیگ باقی مانده و کورس جذاب و هیجان انگیز پرسپولیس و استقلال همچنان ادامه دارد. استقلال یک امتیاز از رقیب سنتی بیشتر دارد و روی کاغذ شاگردان نکونام شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. با این حال در ۳ هفته پایانی پرسپولیس در یک زمینه برتری محسوسی نسبت به استقلال دارد. استقلال این هفته در قائمشهر به مصاف نساجی خواهد رفت و نمی تواند خیلی روی حمایت هوادارانش حساب باز کند.

بدون شک جو ورزشگاه وطنی به ضرر استقلال خواهد بود و نساجی حامیان بیشتری خواهد داشت. بعد از آن استقلال در تهران به مصاف گل گهر خواهد رفت و طبیعتا در این بازی ورزشگاه یکدست آبی ها خواهد شد. در هفته پایانی هم استقلال باید در یک بازی بدون تماشاگر به مصاف پیکان برود. پرسپولیس برخلاف استقلال در دو بازی از ۳ دیدار باقی مانده باید در ورزشگاه آزادی بازی کند و به مصاف استقلال خوزستان و مس رفسنجان خواهد رفت.

دو بازی که پرسپولیس می تواند حمایت حداکثری هوادارانش را داشته باشد. تنها بازی بیرون از خانه قرمزها هم در قزوین مقابل شمس آذر خواهد بود که در آن بازی هم پرسپولیسی ها می توانند امیدوار باشند که جو ورزشگاه به نفع آن ها خواهد بود و شمس آذر تیمی نیست که بتواند ورزشگاه را به سود خودش پر کند. از همین رو پرسپولیس برتری محسوسی نسبت به رقیب سنتی در این زمینه دارد و می تواند با کمک هوادارانش ورق را به سود خودش برگرداند.

بیشتر بخوانید: مالک جدید پرسپولیس زمین تمرین استقلال را تصاحب می‌کند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *