بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پایان یک داستان عاشقانه؛ خسوس ناواس از سویا جدا می‌شود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۴:۳۳

طرفداری | با اعلام باشگاه سویا، خسوس ناواس در پایان فصل جاری از این باشگاه جدا می‌شود. ناواس ۳۸ ساله در حالی سویا را ترک می‌کند که این رکوردها را از خود به جای گذاشته است: 

  • پرافتخارترین بازیکن تاریخ باشگاه سویا (4 قهرمانی لیگ اروپا، 1 قهرمانی سوپرکاپ یوفا، 2 قهرمانی جام حذفی اسپانیا، ۱ قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا)
  • بیشترین بازی در تاریخ سویا (۶۸۴ بازی)
  • مسن‌ترین بازیکن تاریخ تیم ملی اسپانیا
  • تنها بازیکن تاریخ فوتبال با قهرمانی در جام جهانی، لیگ ملت‌ها و یورو

سویا، خانه ناواس

خسوس ناواس که پرورش‌یافته آکادمی سویا نیز به حساب می‌آید، به جز یک بازه چهار ساله (۲۰۱۳ تا ۲۰۱۷) که برای منچسترسیتی به میدان رفت، در تمام دوران فوتبالش به سویا وفادار ماند و با این تیم به افتخارات مهم و ارزشمندی دست یافت. در جریان دیدار دیروز سویا با کادیز، خسوس ناواس پس از خروج از زمین احساساتی شد و اشک ریخت. همین موضوع باعث شد رسانه‌ها شایعه جدایی او از سویا را مطرح کنند و خود باشگاه نیز امروز با انتشار بیانیه‌ای، قطع همکاری با ناواس را تایید کرد. 

بر اساس خبرها، مشخص نیست که ناواس چه تصمیمی برای آینده‌اش دارد و آیا می‌خواهد کماکان به بازی‌کردن ادامه دهد یا نه. باشگاه سویا نیز قصد دارد پس از اتمام دو بازی باقی‌مانده تا پایان فصل، مراسم خداحافظی باشکوهی را برای کاپیتان باتجربه‌اش برگزار کند. انتظار می‌رود خسوس ناواس در لیست لوییس دلافوئنته برای شرکت در یورو ۲۰۲۴ حضور داشته باشد و پس از این تورنمنت، تصمیم خود راجع به آینده‌اش را اعلام کند.

خسوس ناواس

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *