بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

الگری: رفتن من از یوونتوس؟ اگر این‌طور باشد، یک تیم قوی را ترک می‌کنم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲:۰۱

طرفداری | در فینال کوپا ایتالیا 24-2023، یوونتوس با حساب یک بر صفر مقابل برابر آتالانتا به برتری رسید تا پس از سه سال فاتح یک جام شود.

ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس که گفته می‌شود در پایان فصل از سمتش برکنار خواهد شد، با کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و قهرمانی کوپا ایتالیا در سومین فصل حضورش، خاطره نسبتا خوبی از خودش به جا گذاشت و البته به پرافتخارترین سرمربی تاریخ کوپا ایتالیا تبدیل شد. عصبانیت شدید الگری در اواخر بازی با آتالانتا در اعتراض به تصمیمات فابیو مارسکا، داور بازی و دریافت کارت قرمز دیگر نکته مهم فینال کوپا ایتالیا بود.

سرمربی یوونتوس پس از قهرمانی تیمش خوش‌وبش نکردن با کریستیانو جونتولی، مدیر ورزشی باشگاه و احتمال اخراجش با اسکای ایتالیا گفتگو کرد:

 به کسی حرفی نزدم و اتفاقی هم نیفتاده. برای باشگاه و کارکنانش احترام زیادی قائلم. قصدم این نبود کسی را نادیده بگیرم، فقط می‌خواستم با تیمم جشن بگیرم چون این بازیکنان فصل مهمی را گذراندند. ما واقعا تیم خوبی داریم. بعد از باخت به اینتر، سه ماه سخت را سپری کردیم اما به اهداف تعیین‌شده رسیدیم؛ گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان و قهرمانی در جام حذفی. 

برای بازیکنانم خیلی خوشحالم. آن‌ها شادی را برای باشگاه، هواداران و من به ارمغان آوردند. همه می‌گویند من یووه را ترک می‌کنم. اگر این‌طور باشد، از یک یوونتوس قوی جدا می‌شوم؛ تیمی که به لیگ قهرمانان و قهرمانی کوپا ایتالیا رسیده است. البته که این حق باشگاه است که سرمربی‌اش را ابقا یا اخراج کند. 

 میل به انتقام از یووه؟ این سوال، خارج از احترام است. از این که عضوی از یوونتوس هستم، خیلی خوشحالم. قدردانم که فرصت کسب جام‌های زیادی را داشتم. امشب باید جشن بگیریم اما از فردا یووه باید دوباره برای رشد کردن تلاش کند. بردن هرگز آسان نیست اما پیروز شدن در DNA این باشگاه است؛ در یوونتوس، بردن تنها چیزی است که اهمیت دارد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *