بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیانی: پرسپولیس تیم خوبی است و در بازی بعدی هم موفق می‌شود/ این بازی‌ها دیگر برایم اهمیتی ندارد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۹:۲۹

کورس استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ جذاب‌تر شده و پیشکسوت‌های دو تیم هرکدام تیم محبوبشان را شانس اصلی قهرمانی معرفی می‌کنند.

شاهین بیانی، کاپیتان سابق باشگاه استقلال معتقد است که نتایج لیگ در دست آبی‌پوشان قرار دارد و آنها هستند که تعیین می‌کنند چه تیمی قهرمان است.

گزیده صحبت‌های شاهین بیانی را درخصوص کورس قهرمانی استقلال و پرسپولیس در زیر بخوانید: {استقلال و نساجی} نتایج در دست استقلال خواهد بود و پرسپولیس منتظر لغزش استقلال است ولی امیدوارم که این هفته استقلال در سخت‌ترین بازی پیروز شود و همه چیز در دست خود استقلالی‌ها بماند. {بازگشت سیلوا} مشکل استقلال قلب دفاع بود که با بازگشت این بازیکن نکونام می‌تواند مشکل را حل بکند. {انتقادات‌ها از سبک بازی استقلال} بعد از سال‌ها که بگذرد نمی‌گویند چطور قهرمان شدیم و فقط قهرمانی در یاد می‌ماند، زمان فرهاد مجیدی هم استقلال سخت گل می‌خورد و حتی بدون باخت بود در لیگ و الان هم می‌گویند تیم مجیدی قهرمان شد، امیدوارم این اتفاق برای نکونام هم رقم بخورد. {تمجید از عملکرد نکونام} این تیم در ابتدای فصل ریزش بازیکن داشت و بازیکنانی که می‌خواست را برای نکونام نگرفتند، یک بازیکن ملی‌پوش در ترکیب استقلال حضور ندارد و نکونام و شاگردانش کار بزرگی انجام دادند. {دیدارهای یک چهارم نهایی جام حذفی} بعد از حذف استقلال دیگر بازی‌ها را دنبال نمی‌کنم و برایم اهمیتی ندارد، امیدوارم استقلال قهرمان لیگ شده و قهرمانی در آسیا را تکرار کند. {شرایط پرسپولیس} پرسپولیس تیم خوبی است و قطعا در بازی آینده هم با موفقیت برگزار می‌کند، اما اختیار قهرمانی در دست استقلال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: قهرمانی این فصل حتی از قهرمانی بدون شکست استقلال هم دلچسب‌تر است/ لابی‌هایی که می‌شود، به ضرر استقلال است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *