بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژائو نوس گزینه جانشینی کاسمیرو در صورت جدایی این بازیکن از منچستریونایتد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۳۷

طرفداری | کاسمیرو، هافبک برزیلی نتوانست در منچستریونایتد همچون رئال مادرید بدرخشد و حال به جدایی از این تیم نزدیک است. ژائو نوس، هافبک 19 ساله بنفیکا بازیکنی است که سران منچستریونایتد برای جانشینی کاسمیرو در نظر دارند.

به گزارش رکورد پرتغال و وب سایت گل، منچستریونایتد در تابستان 2022 کاسمیرو را با مبلغ 70 میلیون یورو از رئال مادرید به خدمت گرفت. با این حال، دوران حضور کاسمیرو در اولدترافورد مطابق انتظار پیش نرفت و حال باشگاه به دنبال قطع همکاری با این هافبک 32 ساله و فروش اوست. چندین باشگاه از عربستان به جذب کاسمیرو علاقه مند هستند و منچستریونایتد که جانشین او را زیر نظر گرفته، از جدایی هافبک برزیلی استقبال می کند.

منچستریونایتد قصد دارد در صورت جدایی کاسمیرو، ژائو نوس استعداد بنفیکا را به خدمت بگیرد تا جای خالی هافبک برزیلی را پر کند. ژائو نوس در فصل جاری عملکردی فوق العاده در بنفیکا داشته و منچستریونایتد برای جذب او کار آسانی نخواهد داشت اما ظاهراً این باشگاه حاضر است برای عقد قرارداد با هافبک پرتغالی بنفیکا، پیشنهادی به ارزش 100 میلیون یورو ارائه کند که به مبلغ درخواستی پرتغالی ها نزدیک است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *