بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم منتخب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا / متس هوملس بهترین بازیکن

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۰۵

طرفداری | بازیکنان دورتموند بیشترین نماینده را در تیم منتخب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از نگاه هواسکورد به خود اختصاص داده‌اند.

سایت هواسکورد یکی از معروف‌ترین سایت‌های آنالیز و آمار فوتبال است که مرجع بسیاری از سایت‌های خبری در این رشته ورزشی است. هواسکورد اقدام به معرفی تیم منتخب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا کرده که متس هوملس از دورتموند با نمره 8.03 به عنوان بهترین بازی این مرحله از مسابقات انتخاب شده است. هوملس در دیدار برگشت مقابل پاری سن ژرمن در پارک دو پرنس گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند و عملکرد دفاعی بی‌نظیری مقابل ستارگان این تیم از جمله ام باپه داشت.

پس از متس هوملس، وینیسیوس جونیور از رئال مادرید با نمره 7.88، دومین بازیکن برتر تیم منتخب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بوده و جایگاه سوم هم به جیدون سانچو از دورتموند با نمره 7.74 اختصاص یافته است. نکته جالب این تیم منتخب حضور 7 بازیکن دورتموند است که نشان از درخشش این تیم آلمانی در مرحله نیمه‌نهایی می‌دهد. رئال مادرید 2 و بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن هم هرکدام یک نماینده در تیم منتخب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا از نگاه هواسکورد دارند.

تیم منتخب مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *