بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

طعنه سنگین متس هوملس به تیم‌هایی که دورتموند را دست کم می‌گرفتند! / عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۵:۴۱

طرفداری | در راستای صعود غیرمنتطره دورتموند به فینال لیگ قهرمانان اروپا، متس هوملس توییت طعنه‌آمیزی را منتشر کرد.

دیدار روز سه‌شنبه تیم‌های پاری سن ژرمن و دورتموند در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 1-0 زنبورها به پایان رسید. دورتموند در خانه پاریسی‌ها دست به کار بزرگی زد و با برد 2-0 در مجموع دو جدال رفت و برگشت، راهی فینال شد. تیم ادین ترزیچ در جدال نهایی به مصاف رئال مادرید، پرافتخارترین تیم این تورنمنت خواهد رفت.

هنگامی که قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا انجام شد، خیلی از فوتبال‌دوستان حتی هواداران خوشبین دورتموند تصور نمی‌کردند بروسیایی‌ها را پس از 11 سال در فینال ببینند. دورتموند از گروه مرگ (پاری سن ژرمن، نیوکاسل و میلان) جان سالم به در برد و با حذف آیندهوون، اتلتیکو مادرید و پاری سن ژرمن به فینال ومبلی رسید. 

متس هوملز، مدافع باسابقه دورتموند که درخشان‌ترین ستاره در بازی با پاری سن ژرمن بود، توییتی طعنه‌آمیز در پاسخ به کسانی که دورتموند را یک تیم دست‌وپابسته و ضعیف می‌پنداشتند، منتشر کرد. هوملس در X نوشت:

تیم‌های زیادی می‌خواستند مقابل ما بازی کنند. خوشبختانه ما آدم‌های خیلی باحالی بودیم و به فینال رسیدیم، بنابراین تا جایی که می‌شد به آن‌ها فرصت دادیم تا با ما بازی کنند!

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *