بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چهار بازیکن رئال مادرید، چشم انتظار ششمین جام نقره‌ای رنگ لیگ قهرمانان اروپا / عکس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۵:۳۳

طرفداری | چهار ستاره باشگاه رئال مادرید این فرصت را دارند تا به رکورد خیره‌کننده خنتو، اسطوره رئال مادرید برسند.

پاکو خنتو، اسطوره رئال مادرید در دو دهه 50 و 60 میلادی به همراه رئال مادرید به شش قهرمانی جام باشگاه‌های اروپا رسیده و از این نظر رکورددار این تورنمنت از نظر قهرمانی به شمار می‌آید. هر شش جام نقره‌ای رنگ خنتو در رئال مادرید به دست آمده است و رکورد او حالا می‌تواند در این فصل توسط چهار بازیکن لوس بلانکوس مورد تهدید جدی قرار بگیرد.

ناچو، لوکا مودریچ، دنی کارواخال و تونی کروس، چهار بازیکنی هستند که در سوابق خود 5 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را می‌بینند. به جز تونی کروس که یک قهرمانی با بایرن مونیخ و 4 قهرمانی با رئال مادرید بدست آورده سه بازیکن دیگر تمام قهرمانی‌های خود در لیگ قهرمانان را به همراه این باشگاه پرافتخار اسپانیایی کسب کرده‌اند.

پاکو خنتو اسطوره رئال مادرید در فصل‌های 56-1955، 57-1956، 58-1957، 59-1958، 60-1959 و 66-1965 موفق به فتح جام باشگاه‌های جهان شده است و حالا پس از 58 سال، چهار ستاره رئال مادرید می‌توانند به رکورد خارق‌العاده و استثنایی او در دنیای فوتبال یعنی فتح 6 جام این تورنمنت بزرگ برسند. شش جام لیگ قهرمانان برای بسیاری از تیم‌های باشگاهی سرشناس اروپایی نیز مثل یک رویا می‌ماند و حالا کروس، کارواخال، مودریچ و ناچو می‌توانند با پیروزی در فینال ومبلی برابر دورتموند به آن دست یابند.

ناچو، لوکا مودریچ، دنی کارواخال و تونی کروس، 5 قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه خود دارند
دنی کارواخال و نشان دادن عدد 5 که معنای آن 5 قهرمانی در UCL است.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *