بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عکس| مصدومیت دلخراش زکی‌پور پس از برخورد سنگین/ بینی مدافع سپاهان شکست!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۰:۰۱

سپاهان با وجود برتری یک بر صفر در پایان نیمه اول و موقعیت‌های فراوانی که در نیمه دوم داشت، نتوانست به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل استقلال خوزستان دست پیدا کند. شاگردان مورایس در نیمه دوم انواع و اقسام موقعیت‌های گلزنی را ایجاد کردند که هیچیک از آنها به گل تبدیل نشد. 

یکی از ویژه‌ترین موقعیت‌های مسابقه ضربه سر میلاد زکی‌پور روی ارسال هادی محمدی در دقیقه ۵+۹۰ مسابقه بود که این ضربه با شدت زیادی به سمت دروازه استقلال خوزستان رفت، به تیرک افقی دروازه برخورد محکمی داشت و راهی اوت شد.
پس از این صحنه میلاد زکی‌پور از روی زمین بلند نشد تا مشخص شود که برخورد سنگینی با مدافع استقلال خوزستان روی همین صحنه داشته است.

ساعتی پس از پایان مسابقه میلاد یک استوری از چهره خود و بینی شکسته و متورم شده‌اش که غرق خون بوده و همچنان صورت او را سرخ‌رنگ کرده به انتشار گذاشته و نوشته: «با غیرت و تا پای جون برای تیم سپاهان.» 

بازیکنان سپاهان طی هفته‌های گذشته سختی‌های زیادی را متحمل شده‌اند و در مصاف با استقلال خوزستان همگی آنها با تمام وجود برای کسب پیروزی تلاش کردند که در پایان نتیجه‌ای جز یک تساوی و یک امتیاز برایشان در پی نداشت و با ناراحتی زمین مسابقه را ترک کردند.

بیشتر بخوانید: ویدیو| حرکت زشت بازیکن استقلال پس از سوت پایان/ هافبک آبی‌ها به یک نفر حمله کرد!

عکس| مصدومیت دلخراش زکی‌پور پس از برخورد سنگین/ بینی مدافع سپاهان شکست!

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *