بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اراکی‌ها 3 قهرمانی را در یک فصل از پرسپولیس می‌گیرند؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۲۱

به گزارش طرفداری، آلومینیوم اراک تنها تیم شهرستانی تاریخ فوتبال ایران است که بردهایش برابر پرسپولیس بیشتر از باخت هایش است. اراکی ها قبلا 3 بار در لیگ برتر و یک بار در جام حذفی برابر پرسپولیس برنده بوده اند و حالا با حذف کردن پرسپولیس از جام حذفی، آن ها پنجمین موفقیت خود را به دست آورده و تنها تیم فوتبال ایران هستند که در بازیهای رودررو برابر تیم پرسپولیس دست پیش را دارد.

در بازیهای دو تیم در وقت قانونی 4 برد برای پرسپولیس و آلومینیوم ثبت شده است اما با برتری در ضربات پنالتی، حالا اراکی ها دست بالاتر را در بازیهای مقابل پرسپولیس دارند. البته آمار نتایج رودررو بر اساس برد و باخت در وقت های قانونی و اضافی محاسبه می شود. به هر حال با این تساوی 4-4، پرسپولیس ناکام و آلومینیوم اراک کامیاب شده و تعداد ناکامی های پرسپولیس برابر اراکی ها 5 به 4 شده است.

حالا آلومینیوم اراک که جام حذفی را از پرسپولیس گرفته، ممکن است 2 جام دیگر را هم از پرسپولیس بگیرد. در دور برگشت لیگ برتر، تیم اراکی تنها تیم برنده برابر پرسپولیس بود و اگر پرسپولیس و استقلال در تمام بازیهای آینده خود برنده باشند، آبی ها با یک امتیاز اختلاف قهرمان لیگ برتر می شوند و پرسپولیس به خاطر باخت در بازی اول نیم فصل دوم برابر آلومینیوم اراک، قهرمانی در لیگ برتر و متعاقبا قهرمانی در سوپرجام را از دست می دهد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *