بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین تلویزیون 100 اینچ وارد بازار ایران شد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۳

تلویزیون 100 اینچ درواقع یک گام بزرگ به سوی آینده است که می‌تواند تصاویر را با اندازه واقعی تماشا کرد.

خبر خوب این است که اولین تلویزیون 100 اینچ در ایران توسط برند ایکس ویژن تولید شده که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. تا انتهای مقاله همراه باشید تا به معرفی تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن و بررسی ویژگی‌های آن بپردازیم.

تجربه‌ای به وسعت 100 اینچ، جهانی در خانه شما

تلویزیون X15 با صفحه نمایش بزرگ 100 اینچی، تماشای هر برنامه، فیلم یا بازی ویدئویی را با وضوح و جزئیات بی‌نظیر فراهم می‌کند. این اندازه بزرگ نه تنها برای تماشای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی عالی است بلکه برای بازی‌های ویدئویی، رویدادهای ورزشی، یک تجربه بی‌مانند ایجاد می‌کند. هر تصویر بزرگ و واضح، دنیایی از جزئیات را به نمایش می‌گذارد و شما را در مرکز هر صحنه قرار می‌دهد.

تلویزیون 100 اینچ مناسب چه کسانی است؟

تلویزیون‌های 100 اینچ اغلب برای استفاده در محیط‌های بزرگ و فضاهای عمومی، مثل سالن‌های کنفرانس یا تئاترها استفاده می‌شوند. همچنین ممکن است این نوع تلویزیون در خانه‌های بزرگ یا اتاق تلویزیون (TV Room) مورد استفاده قرار گیرد و در بین تلویزیون های هوشمند یک محصول منحصر به فرد است.

قابلیت‌های تلویزیون X15 سری X سایز 100 اینچ

تلویزیون 100 اینچ X15 به سرعت مرکز توجه در هر جمعی می‌شود. چه در یک شب فیلم با دوستان یا یک بازی بزرگ ورزشی با خانواده، این تلویزیون تجربه‌ای فراموش‌نشدنی ایجاد می‌کند. ویژگی‌های این تلویزیون عبارتند از:

فناوری QLED ؛ بیش از یک میلیارد رنگ

یکی از ویژگی‌های برجسته تلویزیون 100 اینچ X15 ایکس ویژن، استفاده از فناوری نمایشگر QLED است. این تکنولوژی، که به عنوان نمایشگرهای نقطه کوانتومی شناخته می‌شود، توانایی نمایش بیش از یک میلیارد رنگ متفاوت را دارد. بنابراین تصاویری با رنگ‌های واقعی و زنده‌تر که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که هر صحنه، هم یک فیلم سینمایی پرجزئیات هم یک بازی ویدئویی پرهیجان، با رنگ‌های دقیق و زندگی‌بخش نمایش داده شود. این تجربه نه تنها برای دوستداران سینما بلکه برای عاشقان بازی‌های ویدئویی نیز ایده‌آل است.

پشتیبانی از نرخ تازه‌سازی 120HZ.DLG

تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن با بهره‌گیری از نرخ تازه سازی120HZ.DLG یک تجربه بازی بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. با قابلیت پخش محتوای 120 هرتزی، بازی‌ها و محتوای حرکتی با سرعت و وضوح بالا بدون هیچ تاخیر یا مشکلی در کیفیت تصویر به نمایش درمی‌آیند.

حس هیجان تصاویر با تکنولوژی MEMC

با تکنولوژی MEMC در تلویزیون X15 سایز 100 اینچ، تصاویر را با کیفیت بهتر و کمترین تاری در حالت‌های حرکتی نمایش می‌دهد.

فناوری MEMC در تلویزیون‌ها یک قابلیت پردازش تصویر است که برای بهبود کیفیت تصویر در هنگام نمایش صحنه‌های سریع استفاده می‌شود و به منظور کاهش تاری حرکتی (Motion Blur) و افزایش وضوح تصویر در هنگام نمایش صحنه‌های با حرکت سریع طراحی شده است.

این مزایا باعث می‌شوند فناوری MEMC به یک ویژگی ارزشمند در تلویزیون‌ X15 تبدیل شود، به ویژه برای کاربرانی که به دنبال تجربه تماشای با کیفیت بالا هستند.

تجربه صدای شگفت‌انگیز با DOLBY ATMOS

تلویزیون X15 فقط به تصویر توجه نکرده است، بلکه با بهره‌گیری از فناوری DOLBY ATMOS، یک تجربه صوتی استثنایی را نیز فراهم می‌کند. این فناوری صدایی فراگیر و سه بعدی ارائه می‌دهد که به خوبی با تصاویر واضح و زنده تلفیق می‌شود. با فناوری DOLBY ATMOS در تلویزیون QLED UHD 4K هوشمند ایکس‌ویژن سری X مدل X15 تجربه صدای شگفت انگیز را فراهم می‌کند.

مجهز به تکنولوژی HDR10+

تکنولوژی HDR10 پلاس تلویزیون هوشمند X15  سایز 100 اینچ ایکس ویژن با افزایش نمایش نقاط روشن به صورت روشن‌تر و نقاط تاریک به صورت تیره‌تر، عمق تصاویر را افزایش می‌دهد که انتخاب خوبی برای گیمینگ است.

دنیایی از سرگرمی با Google TV

تلویزیون 100 اینچ ‌ کیولد X15 سایز ایکس ویژن مجهز به Google TV است. وجود سیستم گوگل تی وی در این تلویزیون باعث می‌شود تا به دنیایی از فیلم ها و سریال های روز دنیا تنها با فشردن یک دکمه دسترسی داشته باشید.

اتصالات و درگاه‌های ارتباطی

اتصال ساندبار و اسپیکر موبایل از طریق Bluetooth از دیگر امکانات این مدل است. این مدل با قابلیت HBB TV  است که با استفاده از آن می‌توانید همزمان با پخش صدا و تصویر از طریق اتصال به اینترنت به محتوای دیگر مانند بازی و … از طریق اتصال به اینترنت دسترسی داشته باشید.

سخن پایانی

تلویزیون X15 ایکس ویژن 100 اینچ با تکنولوژی QLED و نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی، یک انتخاب عالی برای دوستداران فیلم، عاشقان بازی‌های ویدئویی و هر کسی که به دنبال بهترین تجربه تماشای تلویزیون است. همچنین این تلویزیون دارای 32 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم است.

جهت مشاهده قیمت تلویزیون 100 اینچ ایکس ویژن به سایت رسمی Xvision.ir مراجعه نمایید.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *