بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روز تسویه حساب پدیده پرسپولیس با درویش فرا رسید!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۸:۳۰

محمد عمری پدیده یکی دو فصل گذشته پرسپولیس، درحالی که می توانست طبق قوانین تا پایان فصل سربازی‌اش را به تاخیر بیندازد و بعد از آن راهی تیمی نظامی شود تصمیم دیگری گرفت و از این تیم جدا شد.

این بازیکن جوان در مصاحبه ای جنجالی این تصمیم را گردن رضا درویش انداخت و ضمن انتقاد از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: ” در جلسه با رضا درویش، برای اولین بار بود که پدر و برادرم را به باشگاه پرسپولیس بردم و انتظار داشتم حداقل احترام آنها حفظ شود. آنها که بیرون در منتظر بودند اما آقای درویش با صدای بلند حرف‌هایی زدند که شنیدند. وقتی بیرون آمدم پدرم گفت حالا که اینطوری شده و بی‌احترامی می‌کنند به سربازی برو. من به آنها اطلاع داده بودم که سربازی می‌روم. واقعا به من بی‌احترامی کرد جلوی پدرم. سر این موضوع خیلی ناراحت شدم. من درخواست کوچکی هم داشتم که کاملا قابل حل بود اما انتظار آن حرف‌ها را به هیچ وجه نداشتم. ایشان حتی درست حسابی با من حرف نزدند و بعد از گفتن آن جملات گفتند که باید نماز بخوانم و به جلسه دیگری بروم!”

حالا محمد عمری با پیراهن ملوان انزلی به بازی با پرسپولیس رسیده است. شکی وجود ندارد که عمری با کسی در پرسپولیس کُری ندارد اما با رضا درویش چرا!

این بازیکن تکنیکی اگر گلی برابر تیم سابق خودش به ثمر برساند، شادی نخواهد کرد منتهای مراتب خیلی دوست دارد، با درخشش مقابل پرسپولیس به رضا درویش ثابت کند، در مورد او اشتباه کرده است!

بیشتر بخوانید: قشنگ‌ترین قاب تمرین استقلال؛ دختران و پسران در کنار هم مشغول تماشای آبی‌ها +عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *