بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روحیه بالای سپاهانی ها قبل از دیدار با پرسپولیس + عکس

روحیه بالای سیاوش یزدانی و هادی محمدی دو مدافع سپاهان در تمرین

نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۸:۱۰
سپاهان ؛ روحیه بالای سیاوش یزدانی و هادی محمدی دو مدافع سپاهان در تمرین

سیاوش یزدانی و هادی محمدی با دو شماره متفاوت قلب دفاعی سپاهان در مسابقات اخیر بوده‌اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این دو بازیکن باتجربه که هر یک در تیم‌هایی مختلفی به میدان رفته و سابقه حضور در باشگاه‌های پرطرفدار ایران را دارند، در این فصل کارشان را در سپاهان از روی نیمکت آغاز کردند، اما به مرور تبدیل به بازیکنان فیکس تیم در قلب دفاعی شدند؛ دو بازیکن باتجربه‌ای که سابقه حضور در اردوهای ملی و قراردادهای گران‌قیمت را نیز دارند.

یزدانی یک مدافع شناخته شده و مطرح است که ستاره شدنش در فوتبال ایران را مدیون سپاهان است اما عمده شهرتش به دوران عالی حضورش در استقلال برمی‌گردد و هادی محمدی نیز که فوتبال خود را با درخشش در ذوب‌آهن آغاز کرده، در حال حاضر از تراکتور به سپاهان آمده تا عصای دست ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان، باشد.

به احتمال زیاد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این دو قلب دفاعی را سپاهان را در دیدار مقابل پرسپولیس شکل خواهند داد‌ و مورایس پس از چند دوره آزمون و خطا احتمالا به ترکیب دفاعی تیم خود دیگر دست نخواهد زد.

سپاهان ؛ روحیه بالای سیاوش یزدانی و هادی محمدی دو مدافع سپاهان در تمرین

دیگر بازیکنانی که در سپاهان قادرند در پست مدافع بازی کنند، برایان دابو، امید نورافکن و محمد دانشگر هستند که البته دانشگر هنوز به طور کامل از بند مصدومیت رها نشده‌ است. دو بازیکن دیگر (دابو و نورافکن) در اصل هافبک هستند اما سابقه بازی در این پست را دارند.

برای سپاهان که در دیدار مقابل پرسپولیس نیاز به بسته نگه داشتن دروازه‌اش دارد، آمادگی و تمرکز این دو مدافع از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *