بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هشدار ترسناک اسطوره پرسپولیس به مدیران سرخ ها

حمید درخشان : پرسپولیس به یک مهاجم شش‌ دانگ نیاز دارد

نویسنده : پارس فوتبال ParsFootball.Com
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۲:۵۰
حمید درخشان : پرسپولیس به یک مهاجم شش‌ دانگ نیاز دارد

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس گفت : یک فوروارد خوب مثل عیسی آل‌کثیر برای تیم بزرگ پرسپولیس کافی نیست و پرسپولیس برای ادامه مسابقات نیاز دارد تا در پست مهاجم باز هم فوروارد بگیرد نبیل باهویی که نتوانست به خط حمله کمک کند و از طرفی باشگاه هم به شهاب زاهدی اجازه جدایی داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حمید درخشان پیشکسوت پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار با ذوب‌آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت:

پرسپولیس پس از پیروزی مقابل تراکتور در هفته هفدهم شرایط خوبی از لحاظ روحی و روانی دارد و فقط یک دل نگرانی در تیم وجود دارد که در خط دروازه‌اش است. معمولاً سرمربی تیم باید به جوان‌تر‌های تیمش میدان بدهد. بر همین اساس ممکن است این میدان دادن به بازیکن جوان، جواب بدهد و بالاتر از حد انتظار کادر فنی، درخشش آرمانی داشته باشد و بتواند به پرسپولیس کمک کند.

وی افزود:

به هر حال در این وضعیت پرسپولیس نیاز دارد تا در نبود بیرانوند از امیر رفیعی دروازه‌بان دوم خودش استفاده کند. این دروازه‌بان نیز باید تلاش کند از این فرصت به دست آمده به بهترین شکل بهره ببرد تا در ادامه با توانایی و شایستگی خودش نشان دهد که دروازه‌بان مطمئنی برای پرسپولیس خواهد بود. البته این ریسک می‌تواند خوب یا بد باشد؛ امیدوارم رفیعی در چارچوب دروازه جواب بدهد.

کارشناس فوتبال اضافه کرد:

امیدوارم اوسمار سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با توجه به داشته‌های خودش و بازیکنانش در دیدار با ذوب‌آهن استفاده کند و بازی قابل قبولی را ارائه بدهد و ۳ امتیاز را بگیرد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد عملکرد هفته‌های اخیر ذوب‌آهن اصفهان یادآور شد:

قطعاً ذوب‌آهن، تیم قابل احترامی است و بازی دشواری برای پرسپولیس است، اما به طور حتم این دیدار برای هر دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن سخت خواهد بود. چون تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید از یک سری سختی‌های طول فصل عبور کند که این سختی‌ها بازی با تیم‌های قدرتمند حاضر در مسابقات است، چون قهرمانی به راحتی به دست نمی‌آید.

درخشان در پاسخ به این سوال که آیا ۱۲ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر تیمی می‌تواند قهرمانی خودش را مسجل کند، گفت:

تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید تا روز آخر مسابقات برای رسیدن به هدف خودش ممارست و ایستادگی کند، اصلاً نمی‌توان گفت که ۱۱ – ۱۲ هفته تا بازی آخرش در مسابقات قهرمان خواهد شد. نباید روی صدرنشینی در جدول لیگ برتر حساب کنند، چون قهرمان شدن به ویژه در فوتبال ایران اینقدر فراز و نشیب و حتی بازی‌های شگفت‌انگیزی وجود دارد که هیچ کارشناسی نمی‌تواند آن را پیش‌بینی کند.

وی درباره اضافه شدن یک مهاجم دیگر به تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد:

یک فوروارد خوب مثل عیسی آل‌کثیر برای تیم بزرگ پرسپولیس کافی نیست و پرسپولیس برای ادامه مسابقات نیاز دارد تا در پست مهاجم باز هم فوروارد بگیرد. نبیل باهویی که نتوانست به خط حمله کمک کند و از طرفی باشگاه هم به شهاب زاهدی اجازه جدایی داد تا خط حمله پرسپولیس بیش از پیش خالی شود. با این وجود تیم فوتبال پرسپولیس حداقل به یک فوروارد کامل و شش‌دانگ دیگر احتیاج دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *