بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژابی آلونسو تایید کرد: در بایرلورکوزن می‌مانم؛ کارم این‌جا تمام نشده!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۵

طرفداری | همان‌طور که فرناندو کارو، مدیرعامل بایرلورکوزن احتمال می‌داد، ژابی آلونسو تایید کرد به کارش در این باشگاه ادامه خواهد داد. ماندن آلونسو در بایرلورکوزن یعنی بایرن مونیخ و لیورپول باید به دنبال سرمربی دیگری باشند.

به گزارش اسکای، ژابی آلونسو، سرمربی 42 ساله بایرلورکوزن در نشست خبری پیش از مسابقه با هوفنهایم از تصمیم قطعی خود جهت ماندن در این تیم برای یک فصل دیگر صحبت کرد:

طی مدت اخیر گمانه‌زنی‌های زیادی درباره آینده ام وجود داشت. از وقفه بازی‌های ملی برای تامل دقیق‌تر استفاده کردم. هفته گذشته جلسه‌ای با مدیریت باشگاه داشتم و تصمیم خود برای ادامه سرمربیگری در بایرلورکوزن را به اطلاعشان رساندم. در حال حاضر معتقدم اینجا جایگاه درستی برای من است. البته که از باشگاه و هوادارانی که همیشه از من و کادرم حمایت کرده‌اند و همچنین بازیکنان به خاطر تعهد و عطش‌شان برای رقم زدن یک فصل عالی تشکر کنم. کار من اینجا تمام نشده است.

بیشتر بخوانید:  اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند! اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است احتمال همکاری رئال مادرید با ژابی آلونسو برای دوران پسا آنچلوتی

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *