بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ژاوی: از تلاش‌های رئیس و دکو ممنونم، اما می‌خواهم بروم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۱

طرفداری | دو تیم بارسلونا و لاس پالماس در چارچوب هفته هفته سی‌ام لالیگا به مصاف هم می‌روند.

شاگردان ژاوی هرناندز در حالی در ورزشگاه خانگی خود مقابل لاس پالماس قرار می‌گیرند که اختلاف امتیازی بارسلونا با رئال مادرید صدرنشین 8 امتیاز است. ژاوی در نشست خبری پیش از این بازی حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

روبرت لواندوفسکی

با توجه به اینکه لواندوفسکی یک رهبر ذاتی است، او تلاش می‌کند و می‌خواهد پیشرفت کند. او یک فوتبالیست فوق‌العاده برای ما و در فرمی عالی قرار دارد. او برای منافع ما حیاتی است.

بلوغ لامین یامال

ما از نظر جسمی و روحی کار خوبی انجام داده‌ایم. از نظر روحی، او یک پسر شاد و شوخ طبع است که از فوتبال لذت می‌برد و خوشحال است. تیم و گروه او را به طور کامل پذیرفته‌اند. من هیچ مشکلی نمی‌بینم، همه چیز مثبت است.

فصلی که گوندوعان پشت سر گذاشته است

فصلی که گوندوعان سپری می‌کند عالی است. آمار و ارقام گویای همه چیز است، اما چیزهایی که او به ما می‌دهد غیرقابل شمارش است. همه چیزهایی که او به بارسلونا می‌دهد، شخصیت و تجربه‌اش، او را به یک بازیکن کاملاً متمایز و کلیدی برای تیم تبدیل کرده است. فردا روز ایده‌آلی برای استراحت دادن به بازیکنان نیست، به احتمال زیاد او در بازی شرکت خواهد کرد.

فران تورس

بله، او خوب است. او دو بازی با تیم جوانان انجام داده و عملکرد خوبی هم داشته و همینطور مارکوس آلونسو. برای او خوشحالم. فران می‌تواند در همه پست‌های هجومی بازی کند و در همه آنها بازی کرده است. او خلاق، باهوش، قوی، سریع و گلزن است. او به ما کمک زیادی خواهد کرد.

وضعیت کونده، تراشتگن و آرائوخو

هر سه خوب و آماده هستند. تراشتگن یک آسیب‌دیدگی جزئی داشت که چیز خاصی نبود و می‌تواند در بازی فردا حضور داشته باشد.

ادامه حضور ژاوی در بارسلونا

من قبلاً به آنها گفتم که کادر فنی و شخصاً من هم از رئیس جمهور و دکو بسیار سپاسگزاریم. فکر نمی‌کنم چیزی تغییر کند، فکر می‌کنم این بهترین اتفاق برای باشگاه است. هیچ چیز تغییر نمی‌کند.

کوبارسی و یامال

کوبارسی و لامین یامال در سطح بالایی هستند. آنها در بالاترین سطح در بارسلونا و تیم ملی بازی می‌کنند. چالش این است که برای سال‌های متمادی در فوتبال آنها همچنان در این سطح بالا باقی بمانند، آنها همه شرایط لازم و همه چیز را در اختیار دارند، ما شاهد دو بازیکنی هستیم که می‌توانند در تاریخ باشگاه و حتی در فوتبال جهان نام خود را ثبت کنند.

ویتور روکه

ویتور روکه این هفته در پست‌های مختلف تمرین کرده است. او بسیار خوب است، قدرت وفق‌پذیری بالایی دارد و مهم‌تر از همه اینکه هر وقت به میدان آمده، مثمرثمر بازی کرده است. این ویتور است، او می‌تواند برای گروه و تیم مفید باشد.

زوج ویتور روکه و روبرت لواندوفسکی

فکر می‌کنم این دو نفر زوج خوبی برای یکدیگر باشند. روبرت تقریباً همیشه در دقایقی که ویتور بازی کرده، حضور داشته است. ویتور بارها فضا را برای لواندوفسکی ایجاد می‌کند و به نفع هر دوی آنها است. آنها در رختکن هم رابطه خوبی با هم دارند.

نگران بازی با پاری سن ژرمن نیستید؟

هنوز روزهای زیادی تا بازی با پاری سن ژرمن مانده است، بنابراین تمرکز ما روی لالیگاست.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *