بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

انصراف بانک ملت و تجارت از خرید استقلال و پرسپولیس!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۵

طرفداری | در حالی که کمتر از چند روز تا مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای تعیین تکلیف مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باقی مانده، شایعاتی مبنی بر انصراف دو بانک ملت و تجارت از خرید این دو باشگاه مطرح شده است.

گفته می‌شود این دو بانک که به عنوان گزینه‌های اصلی برای در اختیار گرفتن سهام سرخابی‌ها مطرح بودند، به دلیل زیان‌ده بودن این دو باشگاه و همچنین مخالفت سهامداران و مجامع خود، از این تصمیم منصرف شده‌اند.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که پیش از این، سازمان خصوصی‌سازی بارها برای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی تلاش کرده بود که با شکست مواجه شده بود.

نکته قابل توجه در این میان، نقش فضای مجازی در نقد و بررسی این موضوع است. به نظر می‌رسد برخی از واکنش‌ها در فضای مجازی، باعث ایجاد مزاحمت برای انتقال این دو باشگاه به بخش خصوصی شده است.

با وجود این که هنوز این خبر به طور رسمی تایید نشده و مذاکرات بین طرفین در جریان است، اما کاهش تمایل اولیه این دو بانک برای ورود به حوزه فوتبال ایران، نگرانی‌هایی را در بین هواداران دو تیم ایجاد کرده است.

اهمیت این موضوع به این دلیل است که طبق مقررات AFC، مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس باید تا روز یازدهم فروردین ماه از یکدیگر تفکیک شود و در صورت عدم تعیین تکلیف مالکیت، این دو تیم از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم خواهند شد.

هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در انتظار تعیین تکلیف نهایی مالکیت این دو باشگاه هستند و امیدوارند که با حل این مشکل، شاهد حضور تیم‌های محبوب خود در لیگ قهرمانان آسیا باشند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *