بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شان مایکلز: شکست کودی رودز پایان داستان او نخواهد بود/ اخبار WWE

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۱:۵۴

شان مایکلز که اکنون در سمت نایب رئیس ارشد دپارتمان پرورش استعداد WWE فعالیت می‌کند، معتقد است که در صورت شکست کودی رودز در رسلمنیا به دست رومن رینز داستان او لزوما تمام نخواهد شد.

طرفداری | پس از شکست برابر رئیس قبیله در رسلمنیا 39، کابوس آمریکایی به دنبال پیروزی در بازی رویال رامبل 2024 توانست فرصت دیگری را برای رویارویی با قهرمان کمربند آندسپیوتد WWE به دست آورد. این دو در مین ایونت شب دوم رسلمنیا در حالی رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت که پیش از این مسابقه، رودز مدعی شد که این آخرین فصل داستان او با رهبر بلادلاین خواهد بود و سوگند خورد که این بار به عنوان پیروز از رسلمنیا خارج خواهد شد.

اکنون شان مایکلز در مصاحبه با Busted Open podcast درباره دیدار موردانتظار کابوس آمریکایی برابر رهبر بلادلاین به صحبت پرداخت. به اعتقاد شان شکست دوباره کودی رودز به معنای پایان ماجرای او نخواهد بود.

شک ندارم رسلمنیا 40 بزرگترین رسلمنیا تاریخ خواهد شد. لحظه بزرگی خواهد شد اگر کودی بتواند آن اتفاق (قهرمانی) را رقم بزند. اما ببینید پیش‌تر هم دیدیدم که داستان‌ها آنطور که روایت می‌شوند اتفاق نمی‌افتند. پس اگر این اتفاق بیفتد؛ برای او لحظه‌ای بسیار باشکوه خواهد شد و یک قدرشناسی بزرگ بابت دستاوردهای او خواهد بود. اما اگر رومن بگوید که نباید اینطور شود و به رینگ برود و اجازه این اتفاق را ندهد، همچنان این کوهی بزرگ خواهد بود که فتح نشده باقی خواهد ماند. بگذارید اینطور بگویم. اگر کودی ببازد، قطعا پایان ماجرای او نخواهد بود.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *