بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

احتمال افزایش تعداد بازیکنان تیم‌ها در لیست یورو 2024

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۱:۵۷

طرفداری | یوفا به درخواست تعدادی از تیم‌های بزرگ اروپایی چراغ سبز نشان داده است. 

به گزارش دیلی میل؛ پس از مصاحبه‌های گرت ساوتگیت، روناد کومان و یولیان ناگلزمان، یوفا در حال ارزیابی ایده افزایش عمق ترکیب تیم‌ها در مسابقات یورو 2024 است. در حال حاضر، هر تیم می‌تواند 23 بازیکن به همراه داشته باشد اما به دلیل احتمال مشکلات مصدومیت بازیکنان، ایده افزایش این رقم به 26 نفر مطرح شده است. سخنگوی یوفا در این مورد گفت:

ما به نظرات سرمربیان تیم‌های ملی در خصوص تعداد بازیکنان یورو ۲۰۲۴ توجه کرده‌ایم. در تاریخ ۸ آوریل جلسه‌ای با تیم‌های شرکت‌کننده برگزار می‌شود و در آن زمان یوفا به نظرات مربیان گوش خواهد داد. هر پیشنهادی در این زمینه مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت

گفته می‌شود انگلیس و آلمان برای حضور 26 بازیکن فشار می‌آورند. این حس وجود دارد که حمایت کافی برای تصویب این افزایش توسط یوفا که با نظر مربیان هدایت می‌شود، وجود دارد.در یورو 2020 که به دلیل همه‌گیری کرونا با تاخیر برگزار شده بود، به تیم‌ها اجازه داده شد ۲۶ بازیکن را به لیست خود اضافه کنند. با این حال، سرمربیان تنها می‌توانستند ۱۲ بازیکن ذخیره انتخاب کنند، به این معنی که سه بازیکن به طور کلی از لیست نهایی کنار گذاشته می‌شدند. این رویه برای تعدادی از مربیان، از جمله گرت ساوتگیت، مشکل ساز شده بود، چرا که او از برهم خوردن روحیه تیمش بیم داشت. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *