بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولی هونس: انتقال ژابی آلونسو به بایرن مونیخ، کار خیلی سختی است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۱:۲۹

طرفداری | اولی هونس، رئیس افتخاری بایرن مونیخ، مدعی شده است که احتمال ادامه حضور ژابی آلونسو به عنوان سرمربی بایرلورکوزن در فصل آینده بیشتر از جدایی او از این تیم است.

ژابی آلونسو در لورکوزن عملکردی شگفت‌انگیز داشته و این تیم را در مسیر قهرمانی بوندسلیگا و کنار زدن بایرن مونیخ قرار داده است. عملکرد این مربی جوان اسپانیایی توجه بسیاری را به خود جلب کرده و او به عنوان گزینه اصلی جانشینی یورگن کلوپ در لیورپول در نظر گرفته می‌شود. بایرن مونیخ نیز خواهان به خدمت گرفتن آلونسو به عنوان سرمربی خود در فصل آینده است، اما هنوز هیچ نشانه‌ای از تصمیم نهایی آلونسو علی‌رغم ادعاهای متناقض وجود ندارد. اولی هونس اما در مورد آلونسو می‌گوید که جذب او در فصل آینده کار دشواری است.

کار بسیار دشواری خواهد بود، نمی‌خواهم بگویم احتمالا غیرممکن است. مشخصا می‌توانم ماندن او را در لورکوزن متصور شوم. آنطوری که من او را شناختم، او تمایل بیشتری به ادامه حضور در لورکوزن دارد چراکه نمی‌خواهد در حال حاضر این تیم را رها کند. او اکنون در باشگاهی کار می‌کند که در حال تبدیل شدن به قهرمان آلمان است.

آلونسو مدیون این باشگاه است و باشگاه نیز مدیون اوست. اگر او دو یا سه سال موفق دیگر داشته باشد، احتمالا خارج کردنش از آنجا آسان‌تر خواهد شد. دوست داریم او را جذب کنیم. اما اگر جوابی نگیریم، وظیفۀ مدیریت باشگاه خواهد بود که دنبال گزینه‌های آلترناتیو باشند.

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *