بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آیا استقلال شانس حضور در لیگ نخبگان آسیا را از دست می‌دهد؟/ وضعیت آبی‌ها بحرانی‌تر از پرسپولیس!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۸:۰۶

یکی از الزامات تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای فدراسیون فوتبال ایران تفکیک مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس است. بر اساس قوانین حرفه ای یک ارگان، نهاد، شرکت یا شخص نمی‌تواند صاحب دو تیم در لیگ برتر باشد. در این صورت تیم‌های استقلال و پرسپولیس شانس حضور در مسابقات لیگ نخبگان آسیا را از دست خواهند داد.

بر اساس اطلاعیه ای که از سوی سازمان خصوصی سازی اعلام شده است، تیم پرسپولیس ۱۱ فروردین ماه و تیم استقلال ۲۱ فروردین ماه سهامشان از سوی فرابورس عرضه می‌شود. صحبت‌های نهایی صورت گرفته تا سهام باشگاه پرسپولیس به بانک ملت و سهام باشگاه استقلال به بانک تجارت واگذار شود.

 سهام باشگاه استقلال قرار به واگذاری در تاریخ ۲۱ فروردین است، از آنجایی که گفته شده آخرین مهلت برای مشخص شدن مالکیت دو تیم ۱۱ فروردین است، برخی می‌گویند آبی‌ها شانس حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهند داد!

پرس و جوی ما از فدراسیون فوتبال منجر به این نتیجه شد که ۱۱ فروردین آخرین فرصت برای پرداخت بدهی‌ها از سوی باشگاه‌ها است و از سویی با تفکیک مالکیت باشگاه پرسپولیس در تاریخ ۱۱ فروردین به طور قطعی این مشکل حل می‌شود چرا که تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا به تفکیک مالکیت باشگاه‌ها از هم است و هیچ مشکلی پیش نمی‌آید اگر یکی از باشگاه‌ها هم چنان زیر نظر وزارت ورزش و جوانان باقی بماند. هر چند نگاه دولت این است استقلال همانند پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار شود.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *