بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ازبکستان شاکیِ استقلال را از سفر به تهران محروم می‌کند؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۶:۴۹

ازبکستان جدی‌ترین حریف ما در مرحله اول پیکارهای انتخابی جام جهانی توانست در خانه خودش هنگ‌کنگ را شکست دهد و همچنان به‌طور جدی امیدوار به صعود باقی بماند.

بدیهی بود که جلال‌الدین ماشاریپوف بازیکن تاثیرگذار استقلال در این جدال به میدان برود و چنین اتفاقی نیز رخ داد اما برخلاف تصور اولیه، سرمربی تیم ملی ازبکستان به عزیزبک آمانوف بازی نداد و این بازیکن خبرسازِ فصلِ گذشته استقلال را حتی به عنوان مهره ذخیره نیز به میدان نفرستاد.

آمانوف که فصل گذشته در تصمیمی بسیار خبرساز، شبانه و بدون اطلاع مدیران باشگاه استقلال ایران را ترک کرد و پس از آن نیز از این باشگاه به فیفا شکایت کرد، اواخر اسفند سال ۱۴۰۲ پس از بالغ بر ۱۰ ماه دوری دوباره به تیم ملی ازبکستان دعوت شد و حتی در هنگ‌کنگ ۷ دقیقه به میدان رفت اما در بازی برگشت اصلا مورد استفاده قرار نگرفت تا این بحث بلافاصله پس از پایان بازی مطرح شود که دیدارهای مذکور جزو آخرین فرصت‌هایی بود که برای عزیزبک جهت اثبات خودش به کادر فنی تیم ملی ازبکستان در نظر گرفته شده و احتمال این‌که آمانوف برای جدال ۲۲ خرداد ازبک‌ها مقابل ایران در ورزشگاه آزادی به تیم ملی کشورش دعوت نشود افزایش پیدا کرد.

عزیزبک آمانوف پس از جدایی عجیب از استقلال و شکایت به فیفا توانست حکم اولیه علیه این باشگاه بگیرد ولی باشگاه استقلال شکایت کرد و حالا کار به مرحله تجدید نظر کشیده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *