بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چه می‌شد اگر واترپلو در هانگژو مدال می‌گرفت | چی می شد اگه…

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۱:۰۲

طرفداری | تیم ملی واترپلو ایران فاصله زیادی تا کسب مدال تاریخی در بازی های آسیایی هانگژو نداشت.

تیم ملی واترپلو ایران در بازی های آسیایی هانگژو امیدوار به مدال‌آوری و دشت نقره یا حتی طلا بود، اما در پایان نتوانست حتی مدال برنز بازی های 2018 جاکارتا را تکرار کند. ملی‌پوشان واترپلو ایران تا نیمه نهایی بالا رفتند و امید زیادی داشتند به فینال صعود کنند، اما «سامورایی‌ها» رویای آنها را غرق کردند. ایران شروع خوبی داشت و دو بار از حریف پیش افتاد، اما در پایان با نتیجه ۱۸ بر ۱۱ مقابل ژاپن شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

ایران به دیدار رده بندی رفت و مقابل قزاقستان قرار گرفت تا حداقل برنز دوره قبل را تکرار کند، اما واترپلوئیست‌ها در پایان دست خالی به تهران بازگشتند. بازی در مجموع چهار کوارتر با تساوی ۷ – ۷ پایان یافت و کار به ضربات پنالتی کشیده شد. ایران از پنج پنالتی خود، دو ضربه را وارد دروازه حریف کرد و سه پنالتی دیگر را از دست داد. قزاقستان چهار پنالتی زد و سه گل به ثمر رساند تا مدال برنز را تصاحب کند.

اگر ایران به مدال می‌رسید تغییری در جایگاه مدالی ایران رخ نمی‌داد و کاروان کشورمان در همان رتبه هفتم می‌ماند، اما نگاه‌ها به این ورزش تغییر کرده و می‌توانست زمینه‌ساز توجه بیشتر باشد؛ تا شاید دیگر خبری از مربی خارجی پروازی و اعتصاب ملی‌پوشان نباشد؛ اعتراضی که به زعم رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو به این رشته ضربه زد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *