بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لوئیس ساها و مقایسه کوبی مینو با اسکولز، ژاوی و بوسکتس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۹

مهاجم پیشین منچستریونایتد یعنی لوئیس ساها، به مقایسه کوبی مینو با پل اسکولز و ژاوی، دو هافبک صاحب نام دنیای فوتبال پرداخته است. 

طرفداری | به گزارش سایت گل، مینو با نمایش‌های درخشانش در فصل ۲۴-۲۰۲۳، هواداران منچستریونایتد را به ظهور ستاره‌ای دیگر از آکادمی باشگاه امیدوار کرده است. عملکرد مینو به حدی خوب بوده که گرت ساوتگیت را برای دعوت از او به تیم ملی بزرگسالان انگلیس مجاب کرده است.

ساها همچون چند کارشناس دیگر، باور دارد که مینو می‌تواند به یکی از بهترین‌های لیگ برتر تبدیل شود. 

او در زمان پیشروی کردن با توپ، تلفیقی از ژاوی و سرخیو بوسکتس را در خودش دارد ولی لزوما هیکلی شبیه به مروان فلینی یا پل پوگبا ندارد. کوبی نشان داده است که می‌تواند نمایش‌های با ثباتی داشته باشد و اطرافیانش می‌توانند به او تکیه کنند، بنابراین در اختیار داشتن بازیکنی با این استعداد که بتواند زیر فشار بازی کند و وینگرهای تیمش را در موقعیت یک در برابر یک قرار دهد، خیلی خوب است. امیدوارم طی سالیان آینده بتواند به پیشرفتش ادامه بدهد. 

 ساها سپس ادامه داد: اسکولز طی سال‌های آخر فوتبالش عقب‌تر می‌آمد و کمتر جلو می‌رفت چون ذکاوت لازم برای حضور داشتن در مکان مناسب و در زمان مناسب را داشت. کوبی هم آگاهی محیطی‌ این چنینی دارد. او به خوبی می‌داند که هم تیمی‌هایش کجا هستند و دستپاچه نمی‌شود. این مهارتی عالی در سن و سال اوست. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *