بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اشتوتگارت علاقه‌مند به جذب اشتفان اورتگا از منچسترسیتی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۷

طرفداری | قرارداد قرضی الکساندر نوبل با اشتوتگارت در پایان فصل جاری به اتمام می‌رود و او به بایرن مونیخ باز خواهد گشت. به همین خاطر سوابی‌ها از حالا خود را برای جدایی گلر اول‌شان آماده کنند و به همین خاطر جست‌وجوهای خود برای یافتن جایگزین را شروع کرده‌اند.

به گزارش کیکر؛ اشتوتگارت در مرحله اول تمایل دارد الکساندر نوبل را حفظ کند. این دروازه‌بان 27 سال با تجربه و کاریزمای خود امنیت خط دفاعی سوابی‌ها را تضمین کرده و تبدیل به یکی از رهبران این تیم شده است.

با این حال اگر امکان یک قرارداد قرضی دیگر با توجه به اتمام قراردادش او با بایرن مونیخ در سال 2025 وجود نداشته باشد، دائمی کردن انتقال نوبل نیز برای آن‌ها بسیار گران است. به همین خاطر اکنون دو گزینه دیگر را نیز زیر نظر گرفته‌اند.

یکی از این گزینه‌ها اشتفان اورتگا دروازه‌بان ذخیره منچسترسیتی است که سال 2022 از آرمینیا بیله فلد به عنوان پشتیبان ادرسون به این باشگاه پیوست. با این حال او در حال حاضر علاقه دارد زمان بیش‌تری دریافت کند و بازگشت به بوندسلیگا یکی از گزینه‌های مورد علاقه او است. قرارداد او با سیتیزن‌ها تا سال 2025 اعتبار دارد و از فصل آینده، وارد آخرین سال آن خواهد شد.

گزینه دیگر سوابی‌ها نیز اودیسیس ویاخودیموس دروازه‌بان 29 ساله و یونانی ناتینگهام فارست است. این گلر سابقه حضور در رده‌های پایه اشتوتگارت را نیز دارد و بین سال‌های تا 2016 در این باشگاه حضور داشته است. 

در حال حاضر چهار دروازه‌بان در فارست برای قرارگیری در درون چارچوب با یکدیگر رقابت می‌کنند و این باعث می‌شود در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی آینده، آن‌ها بخواهند چندین خروجی در این پست داشته باشند و همچنین با توجه به کسر امتیاز به دلیل نقض قوانین مالی لیگ برتر انگلیس، نیاز به فروش بازیکنان‌شان نیز دارند. بنابراین احتمال بازگشت ویاخودیموس به اشتوتگارت وجود دارد اما سوابی‌ها تنها تیم علاقه‌مند به او نیستند. قرارداد این دروازه‌بان با فارست تا سال 2027 اعتبار دارد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *