بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بسکتبال NBA | هدیه‌ای از واشینگتن دی سی به تیم‌های غرب

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۹:۳۷

طرفداری | بامداد جمعه به وقت تهران، 7 بازی در جریان فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این هفت بازی رقم خورد. 

نتایج بازی ها

نتایج بازی های بیست و یکم مارس

نکات آماری و اتفاقات مهم

با تریپل دبل پائولو بنکرو (20/10/11)، اورلاندو مجیک یک پیروزی مهم مقابل شبیه ترین تیم به خودش در کنفرانس غرب یعنی نیواورلینز پلیکانز کسب کرد. مجیک در حال حاضر رکورد 28-42 دارد، سید چهارم کنفرانس شرق است، در کوارتر های چهارم کامبک نمی خورد (رکورد 1-35 هنگام برتری در کوارتر سوم) و حالا پنج برد متوالی دارد. بهترین بازیکن آنها هم تنها دو سال است که در لیگ حضور دارد. 

واشینگتن ویزاردز دست به کار بزرگی زد و مقابل ساکرامنتو کینگز پیروز شد، نتیجه ای که اکثر تیم های کنفرانس غرب را که به دنبال پلی آف رفتن هستند، خوشحال کرد. کایل کوزما ستاره ویزاردز در این بازی بود و 31/6/5 ثبت کرد. 

دیمین لیلرد رهبر میلواکی باکس در جریان پیروزی مقابل بروکلین نتس بود. دیم 30/12 با 5 سه امتیازی ثبت کرد، او برای هشتمین بار در این فصل چنین آماری ثبت کرد و باکس در همه این 8 بازی پیروز شده است. لیلرد هنوز یک فصل کامل در میلواکی بازی نکرده اما برای پنجمین بار موفق شد آمار 30/10 با 5 سه امتیازی ثبت کند، بقیه بازیکنان تاریخ این فرنچایز روی هم 4 بار چنین آماری ثبت کرده اند. 

هیوستونی ها مثل یک راکت در حال حرکت به سمت جلو هستند و تا آخرین نفس برای رسیدن به پلی این می جنگند. راکتس امروز مقابل شیکاگو بولز هم پیروز شد و حالا هفت برد متوالی دارد؛ برابر با 7 برد بوستون سلتیکس به عنوان طولانی ترین روند پیروزی فعال لیگ. جیلن گرین در این بازی 26 امتیاز کسب کرد و پلاس ماینس امن تامپسن هم در ماه مارس به 91+ رسید؛ بهترین آمار میان همه روکی های لیگ. 

لوکا دانچیچ تریپل دبل نکرد اما آمار میانگین این فصل خودش را دقیقا سر یوتا جز خالی کرد. لوکا مجیک در این بازی 34 امتیاز، 9 ریباند و 8 اسیست از خودش به جا گذاشت. دنیل گفورد دیگر بازیکن موثر موریکس در این مسابقه بود و آمار 24/6/5 با فیلدگل 10 از 11 ثبت کرد. رکورد موریکس زمانی که گفورد در میان استارترها حضور دارد، 1-9 است. از جشنواره دانک دالاس هم نگذریم. آنها در این بازی 18 دانک زدند که بهترین آمار 20 سال اخیر یک تیم در NBA است. 

نیکولا یوکیچ هر شب به ما نشان می دهد چرا ارزشمندترین بازیکن این لیگ است. جوکر مقابل نیویورک نیکس آمار 30/14/11 را تنها با یک ترن اور ثبت کرد و پلاس ماینس 30+ داشت. تاثیر یوکیچ روی کاغذ به خوبی مشخص نمی شود چون او سطح همه هم تیمی هایش را هم بالا می برد. مایکل پورتر جونیور هم در شبی که آمار 31 امتیاز ثبت کرد، 13 از 16 فیلدگل داشت و هیچ اسیستی هم نداد! 

جدول دو کنفرانس 

جدول دو کنفرانس پس از بازی های امروز

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *