بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اکبرپور: سپاهان؟ در هیچ دیداری از پیش بازنده نیستیم

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۳ فروردین ۱۴۰۳ | ۹:۰۲
بدون تصویر
– اخبار ورزشی –

سیاوش اکبرپور درباره عملکرد تیم استقلال آبی‌پوش ملاثانی در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: پنج هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و در برخی بازی‌ها می‌توانستیم پیروز شویم. در دو بازی می‌توانستیم ببریم که تمرکز خودمان را از دست دادیم. شرایط مالی و وضعیت فوتبالی تیم خوب نیست، اما خدا را شکر از لحاظ فنی عالی هستیم.

صحبت‌های من به‌خاطر هجمه‌ها روی استقلال ملاثانی بود
وی درباره اینکه گفته بود برخی تیم‌ها در آستانه بازی‌های سرنوشت‌ساز هفته‌های پایانی با پیشنهادهای خارج از عرف سایر تیم‌ها مواجه شده‌اند، عنوان کرد: فجر سپاسی، چادرملو، خیبر و نفت مسجدسلیمان مدعی اصلی صعود هستند. ما با همه این تیم‌ها بازی داریم و امیدوارم تیم شایسته به لیگ برتر برسد. صحبت‌های من به‌خاطر هجمه‌هایی بود که روی ما ایجاد شد و به‌گونه‌ای حرف نزدم که کسی ناراحت شود. اگر کسی از صحبت‌های من ناراحت شده، عذرخواهی می‌کنم.

لیگ دسته اول فوتبال| چادرملو لغزید؛ خیبر به صدر جدول رسید

سایر تیم‌ها وضعیت استقلال ملاثانی را داشتند، بازیکنانش بازی نمی‌کردند
سرمربی استقلال آبی‌پوش ملاثانی با تمجید از شاگردانش خاطرنشان کرد: شب عید 10 تا 20 میلیون تومان به هر بازیکن دادیم و آنها واقعاً شرافت دارند. خواسته من از مسئولان این است که بیشتر بر لیگ یک نظارت کنید تا حق تیم‌ها در زمین مشخص شود. بازیکنان بزرگی در لیگ یک به میدان می‌روند و دیدیم که شش تیم از این رقابت‌ها به مرحله یک هشتم نهایی رسیدند. این بازیکنان نسبت به فوتبال خوزستان غیرت دارند و اگر هر تیم دیگری بود، بازیکنان برای آن تیم بازی نمی‌کردند.

رجب‌زاده باید از من دفاع می‌کرد
اکبرپور در ادامه اظهار داشت: محمدرضا مهاجری استاد ارجمند من و فردی شریف و پاک است و اگر نامی از خیبر بردم، به این خاطر بود که فکر نکنند اهل کارهای خارج از فوتبالی هستیم. از رفیق خودم یعنی مهدی رجب‌زاده (سرمربی فجر سپاسی) ناراحت بودم. به نظرم او باید از من دفاع کرده و بگوید که من اجازه نمی‌دهم تیمم چنین کارهایی کند. امیدوارم هر تیمی که شایسته صعود است، به لیگ برتر برسد.

استقلال ملاثانی , لیگ دسته اول فوتبال ,

استقلال ملاثانی با 6 یا 7 میلیارد تومان بسته شده است
وی در مورد وضعیت مالی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی اظهار داشت: زمانی 100 میلیارد تومان قرارداد می‌بندید و می‌گویید مشکل داریم. استقلال ملاثانی با شش یا هفت میلیارد تومان بسته شده و چشمداشتی نداریم. برای دیدار با نفت مسجدسلیمان مدافع وسط نداشتم و در نقل‌وانتقالات هم نتوانستیم بازیکن بگیریم. نتوانستیم هزینه خاصی کنیم، اما بازیکنان باکیفیتی داریم و دوست دارم آنها دیده شوند.

بازی با سپاهان؟ در هیچ دیداری از پیش بازنده نیستیم
سرمربی استقلال آبی‌پوش ملاثانی درباره تقابل با سپاهان اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی تصریح کرد: بازی مقابل تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس و سپاهان باعث افتخار و کسب تجربه است. به بازیکنانم گفتم در هیچ مسابقه‌ای از پیش بازنده یا برنده نیستیم. فوتبال در زمین مشخص می‌شود و سپاهان در میان بهترین تیم‌ها قرار دارد. افتخار من و ملاثانی است که میزبان سپاهان خواهیم بود و تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با ارائه بازی خوب، به نتیجه خوبی هم برسیم.

سپاهان حریف استقلال ملاثانی شد، پرسپولیس به آلومینیوم خورد

پرسپولیس هیچ فرصتی برای گلزنی در دربی نداشت
اکبرپور در مورد شرایط استقلال برای قهرمانی لیگ بیست‌وسوم به تسنیم گفت: وقتی شما آچار اصلی موتور را ندارید، نمی‌توانید موتور را باز کنید. استقلال نیز همین شرایط را دارد و بدون ابزار هم نمی‌توان هجومی بازی کرد. می‌گویند پرسپولیس در دربی مالکانه بازی کرد، اما دیدیم که هیچ موقعیت گلزنی نداشت. یک بار بازیکنان تعویضی دو تیم در دربی را ببینید. پنج بازیکنی که از پرسپولیس وارد زمین شدند، در هر تیمی می‌توانند تأثیرگذار باشند.

استقلال قهرمان شود، نکونام کار بسیار بزرگی کرده است
وینگر سابق استقلال، عملکرد آبی‌ها در فصل 03-1402 را ستود و خاطرنشان کرد: تیم با توجه به ابزار موجود، عالی بازی می‌کند و قهرمانی تیم از هر چیزی مهم‌تر است. استقلال شش بار در 9 هفته باقیمانده لیگ در تهران بازی می‌کند. اگر تیم در خانه پیروز شود و یکی از بازی‌های خارج از خانه را ببرد، به قهرمانی می‌رسد. اگر استقلال قهرمان شود، جواد نکونام کار بسیار بزرگی کرده که در تاریخ ثبت می‌شود.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *