بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رضایی: مصدومیت آزمون از ناحیه همسترینگ است

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۲:۴۱
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رحمان رضایی پس از پیروزی 5 بر صفر تیم ملی فوتبال مقابل ترکمنستان گفت: خوشبختانه بازی پرگلی بود و فکر می‌کنم همه هواداران از بازی لذت بردند. خوشبختانه تیم از لحاظ تاکتیکی و فردی خیلی خوب بازی کرد. تمام بازیکنان جوانی که به تیم ملحق شدند، علی‌رغم فرصت کم خیلی سریع توانستند خودشان را با تیم آداپته کنند و در قالب تیمی جای بگیرند و خودشان را نشان دهند.عبدی: تیم جوانان از نوجوانان قوی‌تر خواهد بود

وی در خصوص اینکه به نظر می‌رسد مصدومیت سردار آزمون از ناحیه همسترینگ بود، گفت: بله همسترینگ بود، اما باید جزئیات را با دکتر صحبت کنید.

مربی تیم ملی در خصوص عملکرد امین حزباوی در قلب خط دفاعی تیم ملی گفت: همه بازیکنان خوب بودند. واقعاً بازیکنان در حد و انتظاری که ما داشتیم فوق‌العاده ظاهر شدند و هیچ کسی ضعف نداشت. حتی بازیکنان جوانی مانند آزادی و صیادمنش که بیست دقیقه تا نیم ساعت آخر آمدند و جایگزین شدند در قالب تاکتیکی خوب کار کردند.   

رضایی در خصوص استقبال 20 هزار نفری هواداران از دیدار تیم ملی در تعطیلات گفت: با توجه به اینکه روز دوم عید بود؛ به نظر می‌آمد هواداران زیادی به ورزشگاه نیایند. اصلاً فکر نمی‌کردیم 20 هزار نفر به ورزشگاه بیایند. دستشان درد نکند و خیلی زحمت کشیدند و امیدوارم باز هم از تیم ملی حمایت کنند.

وی در خصوص دیدار آینده تیم ملی مقابل ترکمنستان در زمین چمن مصنوعی گفت: در چمن مصنوعی فوتبال بازی کردن خیلی سخت است. خودمان هم این تجربه را داشتیم و تیم باید از لحاظ تاکتیکی خوب کار و عادت کند. حتماً باید یکی، دو جلسه در این زمن تمرین داشته باشیم. در آن شرایط سرعت توپ بالا می‌رود و کار سخت می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *