بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هدف تابستانی یوونتوس: برای برخی از تیم‌های انگلیسی، باران را هم تحمل می‌کنم!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۱:۳۳

طرفداری | تئون کوپماینرس هلندی طی دو فصل گذشته یکی از بهترین هافبک‌های سری آ بوده است و جای تعجب ندارد که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ برای جذب او در تابستان تلاش می‌کنند. این بازیکن 26 ساله در مصاحبه‌ای با تلگراف هلند، علاقه یوونتوس و باشگاه‌های لیگ برتر را تایید کرد و فاش کرد که از قبل درخواست کرده در پایان فصل جاری آتالانتا را ترک کند.

به آتالانتا گفتم که می‌خواهم در تابستان جدا شوم. فصل گذشته، ناپولی مرا می خواست اما دو باشگاه به توافق نرسیدند. امیدوارم امسال هم پیشنهاداتی دست آتالانتا برسد. من و پارتنرم از ایتالیا لذت می‌بریم اما باشگاه هایی در انگلیس وجود دارند که به خاطر آنها حاضرم آب و هوای بارانی را هم تحمل کنم. 

اگر بگویم هیچ خبری از علاقه یوونتوس و باشگاه‌های لیگ برتر ندارم، دروغ گفته‌ام. من هم اخبار را می‌خوانم. اوقات فوق‌العاده‌ای را در آتالانتا سپری کرده‌ام و امیدوارم مبلغ هنگفتی از فروش من به دست آورند. آمار تئون کوپماینرس و قیمت درخواستی آتالانتا

تئون کوپماینرس در 34 بازی در تمامی رقابت‌های این فصل 12 گل به ثمر رسانده است، از جمله دو گل مقابل یوونتوس در دیدار سری آ دو هفته پیش. طبق گزارش‌های ایتالیا، نمایندگان منچستریونایتد، چند هفته قبل از نزدیک بازی کوپماینرس را تماشا کردند اما لیورپول و تاتنهام هم در کورس حضور دارند. منابع متعدد در ایتالیا به ما می گویند که قیمت درخواستی آتالانتا برای این بازیکن 60 میلیون یورو است.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *