بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فرمین لوپز قربانی انتقال آمادو اونانا به بارسلونا می شود؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۲۰:۴۹

طرفداری | بارسلونا  از همین حالا می‌داند که در ثبت قرارداد بازیکنانی که برای تابستان می‌خواهد آنها را به خدمت بگیرد، با مشکل مواجه خواهد شد. این بازیکنان شامل یک هافبک دفاعی، یک وینگر چپ و ژائو فیلیکس و ژائو کانسلویی می‌شوند که باشگاه می خواهد آنها را نگه دارد. با این حال، یکی از راه‌هایی که آن‌ها به جز فروش‌های بزرگ دنبال خواهند کرد، پایین آوردن قیمت بازیکنان مدنظر با گنجاندن بازیکن در قرارداد است. 

هدف اصلی آن‌ها برای پست هافبک دفاعی در حال حاضر هافبک اورتون، آمادو اونانا است. این هافبک 22 ساله بلژیکی گزینه اول ژاوی هرناندز است و دکو، مدیر ورزشی نیز به او علاقه‌مند است. با این حال، سقف بودجه 45 میلیون یورویی بارسلونا برای این انتقال، بسیار پایین‌تر از حداقل 60 میلیون یورویی است که اورتون برای این بازیکن 22 ساله می‌خواهد.

در نتیجه، آن‌ها بازیکنانی مانند آنسو فاتی، کلمن لنگله، سرجینیو دست و یا فرمین لوپز را به اورتون پیشنهاد خواهند داد. لوپز اخیرا طی هفته های خوب بارسلونا، مقابل ناپولی و اتلتیکو مادرید گلزنی کرده است، با این حال به گزارش اسپورت، قصد او ماندن در بارسلونا به هر قیمتی است. 

در همین حال، اونانا از علاقه بارسلونا به خود، در میان صحبت‌هایی مبنی بر احتمال انتقال او به منچستریونایتد و آرسنال، آگاه است. او از احتمال بازی برای بارسلونا هیجان‌زده است و آن‌ها یکی از اولویت‌های او در تابستان امسال خواهند بود، اما او گزینه‌های دیگر را نیز بررسی خواهد کرد. 

بارسلونا در تابستان‌های اخیر تعدادی بازیکن داشته که به طور واضح برای فروش گذاشته شده‌اند. به نظر می‌رسد این مورد در مورد فاتی، دست و لنگلت صدق می‌کند و در نتیجه بعید است اورتون قیمت اونانا را با این بازیکنان به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *