بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دوست داشتند رابطه من با هواداران پرسپولیس را خراب کنند/ ۳۰۰ هزار دلار به پرسپولیس بخشیدم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۸:۲۶

شهاب زاهدی در خصوص حضور در جِی لیگ ژاپن اظهار داشت: اسم تیم من در ژاپن آویسپا فوکوئوکا است و مردم شهر فوکوئوکا بسیار مهربان هستند و از زمانی که من وارد ژاپن شده‌ام همیشه به من احترام گذاشته‌اند و برای آنها فرقی نمی‌کند که بازیکن هم ملیتی خودشان و یا خارجی باشد تحت هر شرایطی احترام می‌گذارند. هنوز در هتل هستم و حداقل تا ۱۲ روز دیگر هم باید در اینجا بمانم و پس از آن خانه جدیدم آماده خواهد شد.

او ادامه داد: من اولین بازیکن ایرانی حاضر در جِی لیگ ژاپن هستم و در اینجا کارها بسیار روی اصول و نظم پیش می‌رود و نمی‌توان هیچ کاری را بدون نظم انجام داد.

زاهدی در پاسخ به این سوال که آیا با بازیکنان پرسپولیس در ارتباط است یا خیر، گفت: با همه هم تیمی‌ها و افراد باشگاه ارتباط دارم و در مدت زمانی که در پرسپولیس حضور داشتم همه به من لطف داشتند و همه با هم تلاش کردیم تا پرچم پرسپولیس بالا باشد. فکر می‌کنم در نیم فصل اول در جایگاهی که مستحق آن بودیم قرار گرفتیم و شرایط خوبی داشتیم.

زاهدی در رابطه با نحوه جدایی خود از پرسپولیس گفت: خیلی از کسانی که در رسانه‌ها فعالیت دارند دوست داشتند تا رابطه من با باشگاه و هواداران را خراب کنند. من از همان روز اولی که پیشنهاد دریافت کردم با مدیریت باشگاه در میان گذاشتم و اصلاً موضوعی نبود که یک دفعه رخ دهد. تا آخرین لحظه‌ای که پیراهن پرسپولیس را بر تن داشتم با جان و دل برای این تیم بازی کردم.

او در رابطه با میزان طلبی که به باشگاه پرسپولیس بخشیده است، گفت: من در فوتبال اصلاً مسائل مالی برایم اهمیت ندارد و ۷۰ درصد از باقی مانده قراردادم به علاوه مبلغی جداگانه بابت دریافت رضایت‌نامه به باشگاه پرسپولیس پرداخت کردم که در مجموع چیزی حدود ۳۰۰ هزار دلار می‌شد.

بیشتر بخوانید: احتمال جدایی ستاره پرسپولیس در پایان فصل

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *