بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سباستین کل گزینه‌ای محتمل برای پر کردن جای خالی هانس یواخیم واتسکه

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۵:۴۹

طرفداری | هانس یواخیم واتسکه مدیر عامل بروسیا دورتموند تا سال 2025 قصد دارد از سمت خود در این باشگاه کناره‌گیری کند و به همین خاطر از حالا او به همراه دیگر مدیران در حال جست‌وجو برای یافتن یک جایگزین هستند.

به گزارش بیلد؛ یکی از جایگزینان مورد نظر مدیران دورتموند، سباستین کل مدیر ورزشی فعلی باشگاه است و به نظر می‌رسد او در حال حاضر بیش‌‍ترین شانس برای دریافت این منصب را دارد. هافبک سابق دورتموند نه تنها در فصل‌های گذشته، بلکه برای فصل آینده نیز نقشی کلیدی در برنامه‌ریزی‌های تیم ایفا می‌کند.

او اکنون مدام با واتسکه در ارتباط است و توضیح می‌دهد چه برنامه‌هایی برای فصل آینده دارد، هر چند هنوز مشخص نیست که آیا زنبورها بتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کنند یا خیر زیرا این موضوع تأثیر بسیار زیادی روی باشگاه خواهد گذاشت.

با این حال در صورت ترفیع کل، ادین ترزیچ بزرگ‌ترین بازنده این موضوع خواهد بود. همه می‌دانند واتسکه بزرگ‌ترین پشتیبان ترزیچ در دورتموند است اما از نظر کل، عملکرد او چندان راضی‌کننده نبوده است. در کنار این مورد، این دو بارها با یکدیگر دچار اختلاف شدند و ترفیع کل باعث می‌شود او قدرت بیش‌تری در باشگاه داشته باشد. این احتمال وجود دارد سبا کل تصمیم به آوردن مربی‌ای بگیرد که رابطه خوبی با او داشته باشد.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *