بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلوارو موراتا: سه باشگاه ایتالیایی می‌خواستند با من قرارداد ببندند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۵۳

طرفداری | آلوارو موراتا در سری آ سابقه زیادی دارد. او دو دوره مجزا پیراهن یوونتوس را بر تن کرد و می توانست در تابستان ۲۰۲۳ نیز به فوتبال ایتالیا بازگردد. او تنها یک قدم با ترک اتلتیکو مادرید فاصله داشت و تقریبا همه او را می خواستند. بله، حتی از ایتالیا. چه کسی او را می خواست؟ میلان. موراتا در مصاحبه جدیدش با گاتزتا دلو اسپورت در مورد وضعیتی که پشت سر گذاشت صحبت های جالبی به زبان آورده است. 

قراردادم با اتلتیکو مادرید رو به پایان بود و شرایط خاصی داشتم. در نهایت به دلیل مسائلی تصمیم گرفتم قرارداد را تمدید کنم. پس از آن سر و کله میلان پیدا شد و پس از آن چند سرمربی با من تماس گرفتند زیرا با همه رابطه خوبی دارم. قبلا با الگری کار کرده بودم، مورینیو هم در مادرید سرمربی من بود. ایده رفتن به رم و بازی با پائولو دیبالا (دوست صمیمی اش) در یک باشگاه و شهری پرشور که تجربه فوتبال در آن مانند آمریکای جنوبی است را هم دوست داشتم. من و اینزاگی هم یکدیگر را از مدت ها قبل می شناسیم و در تعطیلات با هم ملاقات کرده ایم، اینزاگی آدمی است که از هم نشینی با او لذت می برید و انرژی مثبت دریافت می کنید.  حذف اینتر از لیگ قهرمانان با اتلتیکو مادرید

ما از هفته ها قبل برای آن آماده شده بودیم. سیمئونه ویدیوهای زیادی برای ما پخش می کرد؛ ویدیوهایی که نشان می دادند اینتر چه تیم سطح بالایی است. همه آنها را شانس بزرگ رسیدن به فینال می دانستند، ما هم همینطور. سال گذشته آنها می توانستند لیگ قهرمانان را ببرند، امسال هم مگر اینکه فاجعه ای رخ دهد، سری آ را خواهند برد. در بازی رفت آنها ما را زنده گذاشتند و در برگشت بازی خوبی انجام دادیم. با این حال به ضربات پنالتی رفتیم که چیزی شبیه قمار است؛ آنجا هم ما می توانستیم کار آنها را تمام کنیم و هم آنها چنین شانسی داشتند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *