بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رونمایی از مجسمه مخفی و زشت هری کین/ کاش مجسمه ساختن را بس کنید! +عکس

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۴:۴۲

به گزارش نشریه سان، مجسمه هری کین به سفارش شهرداری والتهام فارست در سال ۲۰۱۹ ساخته شد و مجله The Big Issue با عنوان «هدر دادن پول یا ادای احترام؟» تصاویر مجسمه ستاره انگلیس و تاتنهام را که به مدت ۴ سال مخفی مانده بود، منتشر کرد. این مجسمه در انبار قرار دارد زیرا شهرداری والتهام فارست نتوانست مکان مناسبی برای آن پیدا کند. شورا ۷۲۰۰ پوند برای ساخت مجسمه این فوتبالیست بزرگ که تابستان گذشته در قراردادی ۱۰۴ میلیون پوندی به بایرن مونیخ پیوست، اختصاص داد اما نیت خوب آنها اعتراض و تمسخر هواداران را در پی داشت.

یکی از طرفداران نوشت: «شهرداری‌ها می‌توانند مقدار زیادی پول برای یک مجسمه زشت خرج کنند، اما سطل‌های زباله را جمع‌آوری نکنند.» دیگری افزود: «می‌توانند آن را ذوب کرده و از آن برای پر کردن سوراخ‌های گلدان و جاده‌های پر از چاله در سراسر منطقه استفاده کنند.» در حالی که شخص دیگری عنوان کرد: «کاش مجسمه ساختن را بس کنیم!» بسیاری دیگر از هواداران نیز معتقدند که این مجسمه‌های زشت فقط باعث هدر دادن پول مردم می‌شود.

نمایندگان کین در ماه فوریه گفتند «موقعیت مجسمه واقعا برای ما مهم است و اگر جای درستی برایش پیدا کنیم از رونمایی آن خوشحال خواهیم شد.» یکی از مشاورانی که در سفارش مجسمه نقش داشت به نام اِما بست، به بی‌بی‌سی گفت که ساعت‌ها وقت صرف تلاش برای یافتن جایی برای قرار دادن مجسمه کرده است. مکان‌های پیشنهادی شامل ایستگاه راه‌آهن چینگفورد و ایستگاه زیرزمینی و پارک ریج‌وی بود؛ جایی که کین در دوران نوجوانی در آنجا بازی می‌کرد.

دنیل لوی، رئیس تاتنهام نیز اظهار داشت که امیدوار است روزی از کین با مجسمه‌ای در خارج از ورزشگاه اسپرز تجلیل شود.

بیشتر بخوانید:

  • رونالدو یا مسی؛ بیشترین سرچ گوگل متعلق به کدام فوتبالیست است؟
  • سفر ۲۵۰هزار دلاری به آلمان و دیدار با رونالدو/ اگر به اندازه کیم کارداشیان پول داشته باشید…

رونمایی از مجسمه مخفی و زشت هری کین/ کاش مجسمه ساختن را بس کنید! +عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *