بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دردسر بزرگ شهرام هروی با گم‌ کردن پاسپورت در ترکیه

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۳
بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دومین مرحله رقابت‌های لیگ برتر کاراته وان در سال 2024 روزهای 25 تا 27 اسفند سال گذشته در منطقه کِمِر آنتالیا در ترکیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان با هزینه شخصی در این رویداد حاضر شدند.

شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته که برای مشاهده عملکرد نمایندگان ایران به ترکیه سفر کرده بود، در بازگشت با دردسری بزرگی مواجه شد. هروی پس از پایان مسابقات در فرودگاه آنتالیا متوجه می‌شود که پاسپورتش را گم کرده است. او برای پیدا کردن روادید به محل اقامت خود در منطقه کمر بازمی‌گردد، اما باز هم پاسپورتش را پیدا نمی‌کند.

هروی به ناچار با اتوبوس در سفری 10 ساعته به استانبول می‌رود تا با مراجعه به کنسولگری کشورمان برای دریافت پاسپورت جدید اقدام کند. سرمربی تیم ملی زمانی که به استانبول می‌رسد متوجه می‌شود که با توجه به تعطیلات نوروز سفارت کشورمان در استانبول چند روز تعطیل است. با این وجود مسئولان کنسولگری کشورمان در شهر استانبول پس از اطلاع از مشکل پیش آمده نهایت همکاری را با هروی انجام می‌دهند و در کمتر از یک ساعت برای سرمربی تیم ملی کاراته پاسپورت صادر می‌کنند تا هروی پس از تقریباً دو روز بلاتکیلفی در نهایت به کشورمان بازگردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *