بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

2 تیم در آستانه صعود در دیدارهای امروز جام جهانی

صعود زوهنگام برزیل و پرتغال در صورت پیروزی برابر سوئیس و اروگوئه

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۷
صعود زوهنگام تیم ملی برزیل و پرتغال در صورت پیروزی برابر سوئیس و اروگوئه

تیم ملی برزیل و تیم ملی پرتغال اگر بازی‌های امروز خود را با پیروزی به پایان برسانند، جشن صعود خواهند گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی برزیل و تیم ملی پرتغال اگر بازی‌های امروز خود را با پیروزی به پایان برسانند، جشن صعود خواهند گرفت.

به گزارش پارس فوتبال، دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2022 امروز با برگزاری چهار دیدار به پایان می رسد. بعد از برگزاری بازی‌های امروز احتمال قطعی شدن صعود دو تیم وجود دارد. سلسائوی امریکای جنوبی و پرتغال به دنبال این هستند تا با رقم زدن چنین اتفاقی، بازی پایانی خود را به حالت تشریفاتی تغییر دهند.

از گروه G مسابقات، تیم ملی برزیل که در بازی اول با دو گل صربستان را شکست داد از ساعت 19:30 به مصاف سوئیس خواهد رفت. دیگر دیدار این گروه را کامرون و صربستان از ساعت 13:30 برگزار خواهند کرد. در این گروه سوئیس هم 6 امتیاز دارد و اگر برزیل بتواند این تیم را شکست دهد، صعود خود را قطعی خواهد کرد. البته این اتفاق در حالت برعکس نیز می تواند رخ بدهد.

امروز همچنین بازی های گروه H نیز برگزار خواهد شد. ابتدا کره جنوبی و غنا از ساعت 16:30 به مصاف هم خواهند رفت و سپس تیم ملی پرتغال در آخرین بازی روز دوشنبه، از ساعت 22:30 با اروگوئه دیدار خواهد کرد. یاران رونالدو بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و اگر بتوانند اروگوئه را شکست دهند، جشن صعود خواهند گرفت. در دیگر دیدار گروه کره جنوبی به دنبال پیروزی مقابل غناست تا برای خود شانس صعود ایجاد کند.

با برگزاری این چهار دیدار که احتمالا با معرفی دو تیم صعودکننده همراه خواهد بود، بازی های مرحله گروهی وارد دور پایانی خواهد شد. در شروع این دور، بازی های گروه اول و دوم را شاهد خواهیم بود که در یکی از مهمترین آنها، ایران از ساعت 22:30 روز سه شنبه مقابل امریکا به میدان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *