بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گزینه غیرمنتظره برزیل: آقای خاص جای کارلتو!

ژوزه مورینیو گزینه اصلی هدایت تیم ملی برزیل

نویسنده : خبر گزاری پارس فوتبال دات کام
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۵

فدراسیون فوتبال برزیل در حال بررسی شرایط حضور ژوزه مورینیو سرمربی رم، روی نیمکت این تیم است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فدراسیون فوتبال برزیل در حال بررسی شرایط حضور ژوزه مورینیو سرمربی رم، روی نیمکت این تیم است.

به گزارش پارس فوتبال، تیم ملی برزیل پس از قطع همکاری با تیته بعد از پایان جام جهانی 2022 قطر هنوز سرمربی جدیدی را انتخاب نکرده است.

مدیران فدراسیون فوتبال این کشور علاقه خاصی به همکاری با کارلو آنچلوتی دارند و حتی در طول این مدت چند بار به اسپانیا سفر کرده اند تا مذاکراتی را با این مربی ایتالیایی و مدیران رئال مادرید داشته باشند.

اما همچنان مشخص نیست که کارلتو در فصل آینده هم روی نیمکت رئال حضور داشته باشد یا نه و اگر همکاری او با این باشگاه ادامه پیدا کند، یافتن جانشین برای این گزینه کار دشواری برای برزیل خواهد بود.

حالا اتلتیک خبر داده که عملکرد خوب رئال در چند هفته اخیر در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا شانس کارلتو برای ادامه حضورش در رئال را افزایش داده و همین باعث شده که فدراسیون فوتبال برزیل جانشین جذابی را برای این گزینه انتخاب کند.

آنها در حال حاضر مشغول بررسی شرایط ژوزه مورینیو هستند تا بتوانند این مربی پرتغالی را برای حضور روی نیمکت برزیل متقاعد کنند و امیدوار هستند که او برای قبول هدایت تیم ملی برزیل و کار با ستاره‌های این تیم وسوسه شود.

گفته می‌شود که فرناندو دینیز، سرمربی فلومیننزه، به همراه آبل فریرا، سرمربی پالمیراس، هم در بین گزینه‌های فدراسیون فوتبال برزیل قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *