بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رسمی ؛ اتهام و جنجال جدید استقلال علیه پرسپولیس ؛ طوفان دوباره در راه است ؟ + سند

محمد نوری فر ، معاون ارتباطات استقلال : بیانیه دیشب باشگاه پرسپولیس سبک و زشت و توهین آمیز بود و سطح را به ناسزاهای خیابانی کشانده اند ؛ بیانیه پرسپولیس با شکایت رسمی باشگاه استقلال مواجه می شود ؛ همه از فضای بیانیه نویسی خسته شده اند

نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۰


محمد نوری‌ فر ، معاون ارتباطات استقلال گفت: بیانیه دیشب باشگاه پرسپولیس سبک و زشت و توهین آمیز بود و سطح را به ناسزاهای خیابانی کشانده اند. بیانیه پرسپولیس با شکایت رسمی باشگاه استقلال مواجه می شود. همه از فضای بیانیه نویسی خسته شده اند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوری‌ فر ، معاون ارتباطات استقلال گفت:

بیانیه دیشب باشگاه پرسپولیس سبک و زشت و توهین آمیز بود و سطح را به ناسزاهای خیابانی کشانده اند. بیانیه دیشب باشگاه پرسپولیس با شکایت رسمی باشگاه استقلال مواجه می شود. شما فکر می کنید این بیانیه نویسی ها با صحبت درست می شود؟ ۵ سال قهرمان شدند علیه قهرمانی های پرسپولیس با رانت ها و حمایت ها باشگاههای زیادی موضع گرفتند. مدیران ورزشی وقت وزارت ورزش مقصر چنین فضایی هستند. همه از فضای بیانیه نویسی خسته شده اند.

او ادامه داد:

این فضا را ما رقم نزدیم و ما هیچ وقت شروع کننده نبودیم . مدیری که تبعیض قائل می شد، وزیری که درست و عادلانه فوتبال را اداره نمی کرد، آن مدیری که نصف شب تماس می گرفت و از هیئت مدیره استقلال برای باشگاه پرسپولیس قرض می گرفت، آن وزارت خانه‌ای که این کارها را انجام می دادند، امروز باید بیایند و پاسخگو باشند که نیستند. بزرگتر از ایشان در این مملکت آمدند و صحبت کردند و پاسخ سوالات را دادند ولی از آقای سلطانی فر خبری نیست.

محمد نوری‌ فر افزود:

به عنوان مسئول رسانه ای باشگاه استقلال این فضای بیانیه نویسی را دوست ندارم ولی ما نمی توانیم بی تفاوت باشیم. به ما گفتند چرا جواب باشگاه پیکان را دادید؟ آنها یک اطلاعیه غیرمنصفانه منتشر کردند. مگر یک برنامه تلویزیونی دادگاه حکمیت مسائل داوری در این فوتبال است؟ ماشالله هزار ماشالله کارشناسان داوری با هم هماهنگ هستند و مسائل پشت پرده و… یک سری چیزها را می گویند و یک سری چیزها را نمی بینند.

او تاکید کرد:

مقصر این فضا باشگاه استقلال نیست و ما دوست نداریم وارد این ادبیات شویم. بخصوص ادبیات بیانیه شب گذشته پرسپولیس که من فکر می کنم این بیانیه توهین آمیز را یکی از هواداران این تیم در فضای مجازی نوشته که فقط باید شکایت کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

یک پاسخ به “رسمی ؛ اتهام و جنجال جدید استقلال علیه پرسپولیس ؛ طوفان دوباره در راه است ؟ + سند”

  1. شاپور ساسانی گفت:
    0
    0

    این آقای آلزایمر خان هم دیگه شورش رو درآورده
    بابا اگه حرف نزنی میگن ….?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *