بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

متلک سنگین سرمربی سپاهان به پرسپولیس و فدراسیون فوتبال + سند

ژوزه مورایس : ما خیلی خوش شانس نیستیم که برایمان پنالتی گرفته بشود

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۹:۰۰


سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان به موضوعات مهم و قابل توجهی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که شرایط ورود زنان به استادیوم‌ها فراهم شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان در آخرین نشست خبری خود در ورزشگاه نقش جهان گفت‌وگویی 30 دقیقه‌ای با خبرنگاران اصفهانی داشت.

واقعا ممنونم، شما نقش خیلی بزرگی داشتید

او حرف‌هایش را با تشکر از خبرنگاران آغاز کرد: یک بار دیگر ممنونم بابت حضورتان. در اواخر این راه هستیم. اواخر لیگ و آخرین بازی خانگی. خیلی ممنونم بابت تلاش و تمام کارهای دیگری که در این فصل انجام دادید. واقعا تشکر می‌کنم، چون نقش خیلی بزرگی داشتید. اطلاعات خیلی زیادی درباره فوتبال رد و بدل می‌شود از طریق شما و آرزو می‌کنم هر کجا که هستید، شاد و خرم باشید. در اواخر فصل هم هر چیزی که می‌خواهید را به دست آورده باشید و شاد باشید.
او سپس درباره بازی‌ برابر پیکان حرف‌هایش را آغاز کرد: خب یکی از مهم‌ترین بازی‌ها را داریم و فکر می‌کنم تا الان که در خدمت شما بوده‌ام، بازی‌ای مهم نبوده باشد. تمام بازی‌ها مهم بوده و فردا هم یکی دیگر از آنهاست. پیکان تیم خیلی خوبی است. فکر می‎‌کنم مقابل پرسپولیس بهترین خودشان بودند. انتظارات بالاست. ما باید انتظارات خودمان را برآورده کنیم و برای پیروزی بجنگیم.

این اواخر بازی‌هایمان ساده نبوده، چون …

سرمربی پرتغالی سپاهان با اشاره به بازی‌های اخیر سپاهان، گفت: در این اواخر بازی‌های ساده‌ای نداشتیم. با تیم‌هایی بازی کردیم که برای بقا می‌جنگیدند و خب طبیعی هم هست که به مشکل بخوریم. به خاطر اینکه با تیمی بازی کردیم که سرمربی‌اش قبلا کاپیتان پرسپولیس بوده است. الان هم فردا بازی‌ای داریم که سرمربی این تیم خیلی به سرمربی پرسپولیس نزدیک است و قبلا دستیار ایشان بوده است. فکر می‌کنم فردا بازی رقابتی‌ای خواهد بود.

خوش‌شانس نیستیم که برایمان پنالتی بگیرند

مورایس با اشاره غیرمستقیم به پنالتی‌ای که برای پرسپولیس در مصاف با پیکان گرفته شد، بار دیگر به این تیم کنایه زد و گفت: خب ما خیلی خوش شانس نیستیم که برایمان پنالتی گرفته بشود و به همین خاطر فکر می‌کنم فردا بازی ساده‌ای نخواهیم داشت.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

یک پاسخ به “متلک سنگین سرمربی سپاهان به پرسپولیس و فدراسیون فوتبال + سند”

  1. عبداله گفت:
    0
    0

    رو که نیست طبق نظر کارشناسان 5 امتیاز از داوری سود بردن الان باید 54امتیاز وسوم باشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *