بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عقاب پرسپولیس در تمرین استقلال ؛ ستاره محبوب علی پروین به سیم آخر زد + سند

حضور وحید قلیچ دروازه بان اسبق باشگاه پرسپولیس در اردوی تیم استقلال

نویسنده : ParsFootball NewsAgency
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۹:۳۰


با گذشت چهار روز از شهرآورد شماره 100 تهران، همچنان این بازی به‌عنوان سوژه شماره یک فوتبال ایران در کانون حواشی قرار دارد؛ مسابقه‌ای که تصمیمات پیام حیدری در طول آن، محل مناقشات زیادی بین کارشناسان داوری و اهالی فوتبال شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با گذشت چهار روز از شهرآورد شماره 100 تهران، همچنان این بازی به‌عنوان سوژه شماره یک فوتبال ایران در کانون حواشی قرار دارد؛ مسابقه‌ای که تصمیمات پیام حیدری در طول آن، محل مناقشات زیادی بین کارشناسان داوری و اهالی فوتبال شد. اما حالا باشگاه استقلال با قرار دادن یک ویدئو در کانال رسمی خود، فضای هواداری فوتبال ایران را شگفت‌زده کرد؛ وحید قلیچ، دروازه‌بان و مربی سابق باشگاه پرسپولیس امروز به کمپ مرحوم حجازی رفته و با حضور در محل تمرین استقلال، با سرمربی و سرپرست آبی‌ها به گپ و گفت پرداخته است.

حضوری که با استقبال جالب ساپینتو هم همراه شده و بخش رسانه‌ای باشگاه استقلال دقایقی از این دیدار و مکالمه را در کانال رسمی خود قرار داده است.

در طول این دیدار، وحید قلیچ با ابراز علاقه و باور خود به ساپینتو، حرف‌های جالبی را از طریق مترجم سرمربی پرتغالی خطاب به او می گوید:

«از همان روز اولی که آمد، همه می‌گفتند نه، خوب نیست. من می‌گفتم خوب است و ثابت شد که خوب است. عشق من ساپینتو است. من بلد نیستم انگلیسی با شما حرف بزنم؛ اما افتخار می‌کنم کنار ساپینتو هستم؛ چون همان‌طوری‌که در پست اینستاگرامی قبلی خودم هم گفتم، او میراث‌دار اوزه‌بیو، پلنگ موزامبیک است!»


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “عقاب پرسپولیس در تمرین استقلال ؛ ستاره محبوب علی پروین به سیم آخر زد + سند”

  1. سیددانیال گفت:
    0
    0

    درود برقلیچ مهربان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *