بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

الجزایر ۲ – ۱ ایران ؛ باخت تلخ اسکوچیچ در شب پر اشتباه مدافعان + سند

الجزایر ۲ - ۱ ؛ بازی تدارکاتی اردوی قطر ؛ باخت تیم ملی با اشتباه مدافعان

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ParsFootball
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ | ۰:۴۷


تیم ملی فوتبال ایران در یک بازی تدارکاتی برای آماده سازی جام جهانی در ورزشگاه القطر دوحه به مصاف تیم ملی الجزایر رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم ملی فوتبال ایران پس از چیزی نزدیک به ۱۰ روز از حضور در قطر ، سرانجام در یک بازی تدراکاتی در این اردو در ورزشگاه خالی از تماشاگر القطر شهر دوحه برابر الجزایر به میدان رفت.

ایران – الجزایر، ورزشگاه القطر دوحه
داور: محمد الشماری از قطر

* ترکیب تیم ملی ایران
امیر عابدزاده، سید مجید حسینی، امید نورافکن، صادق محرمی، احسان حاج صفی(۴۶-امید ابراهیمی)، سعید عزت اللهی(۴۶-میلاد سرلک)، احمد نوراللهی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، مهدی طارمی و سردار آزمون(۴۶- عارف آقاسی )
سرمربی: دراگان اسکوچیچ

* ترکیب تیم ملی الجزایر
آنتونی ماندريا، احمد توبة، عبدالقادر بدران، محمد توقای، حکیم زيدادكة، اسماعیل بن ناصر، آدم زرقان، قادري، بلال براهيمی، ریاض بن عياد، رشید غزال.
سرمربی: جمال بلماضی

لحظات حساس
دقیقه ۵: روی یک و دوی تماشایی جهانبخش و طارمی، علیرضا با دروازه‌یان حریف تک به تک شد که با تکل مدافع الجزایر موقعیت از دست رفت.
دقیقه ۶: روی دفع اشتباه امیر عابدزاده مهاجم الجزایر می‌توانست دروازه ایران را باز کند که ضربه‌اش را در آستانه رسیدن به خط دروازه مجید حسینی دور کرد.
دقیقه ۱۳: شوت مهدی طارمی پس از حرکت عرضی روی خط محوطه جریمه با واکنش گلر الجزایر دفع شد.
دقیقه ۲۶: ضربه علیرضا جهانبخش در موقعیت تک به تک مجددا از دست رفت.
دقیقه ۴۱: روی پاس عرضی به دهانه دروازه ایران، توپ روی پای تک مهاجم الجزایر جفت و جور نشد تا نورافکن از روی خط شش قدم توپ را دفع کند.

الجزایر یک- ایران صفر (دقیقه ۴۴): ریاض بن‌عیاد روی پاس به عقب اشتباه جهانبخش در موقعیت تک به تک توپ را وارد دروازه ایران کرد.

پایان نیمه اول : تیم ملی ایران درحالی که دوبار فرصت پیش‌افتادن از حریف را از دست داد، با گلی که روی یک اشتباهی فردی به ثمر رسید، بازنده به رختکن رفت

دقیقه ۴۸ : شوت علیرضا جهانبخش از پشت محوطه جریمه با واکنش دروازه‌بان دفع شد.
دقیقه ۶۰ : مهدی طارمی روی هوش بالای خودش بعد از دفع ناقص مدافع صاحب توپ شد که ضربه‌اش در موقعیت تک به تک به دروازه‌بان برخورد کرد و در ادامه هم ضربه سرش راهی به دروازه نداشت.

ایران یک- الجزایر یک (دقیقه ۶۴- علیرضا جهانبخش): روی پاس در عرض امید نورافکن به دهانه دروازه پس از حرکت پایه‌توپ فوق‌العاده عارف آغاسی، علیرضا جهانبخش دروازه حریف را با یک بغل‌پا باز کرد.

دقیقه ۷۲: ضربه خطرناک امیرحسین حسین‌زاده در بدو حضورش در زمین از کنار دروازه به بیرون رفت.

الجزایر دو ایران یک(دقیقه ۸۲- عموره): روی اشتباه نورافکن در دفع توپ عموره با عابدزاده تک‌به‌تک شد و توپ را از کنار پاهای عابدزاده وارد دروازه کرد.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *